پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۳۵۹
|
کد خبر: ۶۷۳۲
جزئیات ارزشیابی اساتید و مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه بوعلی‌سینا توسط گروه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه منتشر شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۰۹ دی ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

با توجه به شروع زمان ارزشیابی اساتید و همچنین مدیران گروه‌های آموزشی توسط دانشجویان گرامی و با توجه به اهمیت نتایج نظرات دانشجویان در تصمیم‌گیری‌های دانشگاه به منظور افزایش صحت و دقت در نتایج، موارد ذیل به اطلاع دانشجویان عزیز می‌رسد:

۱- نظرات دانشجویان کاملاً محرمانه بوده و ساز و کار سامانه گلستان به نحوی می‌باشد که هیچ فردی در هیچ سطحی (اساتید و مدیران دانشگاه)، به هیچ وجه به نظرات فردی دانشجویان دسترسی نداشته و تنها میانگین نظرات کلاس به اطلاع اساتید می‌رسد.

۲- ارزشیابی اساتید دارای سؤالات متفاوتی است که هرکدام موضوع جداگانه‌ای را می‌سنجد، لذا از دانشجویان عزیز درخواست می‌شود برای ارزشیابی هر استاد، سوالات را به دقت خوانده و به آنها پاسخ دهند.

۳- از دانشجویان محترم انتظار می‌رود که به صورت منصفانه و با توجه به عملکرد اساتید گرامی به سوالات پاسخ دهند تا نتایج ارزشیابی صحیح و دقیق باشد.

۴- پس از اتمام ارزشیابی اساتید، در قسمت نظرسنجی، نظرات خود را در مورد مدیران گروه نیز اعلام نمایند.

لازم به ذکر است براساس مصوبات دانشگاه، عدم شرکت در ارزشیابی اساتید تبعاتی از جمله تأخیر در انتخاب واحد برای دانشجویان را به همراه خواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه