پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۷۷۰
|
کد خبر: ۶۷۷۲
رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در نشست با هیات رئیسه دانشگاه بوعلی‌سینا تصریح کرد:

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و توسعه فضاهای خوابگاهی در اولویت برای دانشگاه‌ها است + گزارش تصویری

دکتر هاشم داداش‌پور گفت: احداث خوابگاه‌های متاهلی و توسعه فضاهای خوابگاهی از اولویت‌های وزارت علوم است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۲۱ دی ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان با حضور در شهر همدان، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف دانشگاه بوعلی‌سینا، در جلسه‌ای با اعضای هیات رئیسه و جمعی از مدیران این دانشگاه، به گفتگو و بررسی وضعیت فضاهای دانشجویی پرداخت.

وی در این نشست اظهار داشت: دانشگاه بوعلی‌سینا در زمره دانشگاه‌های موفق علمی و پژوهشی قرار دارد و در سال‌های اخیر به موفقیت‌های قابل توجهی رسیده است.

داداش‌پور افزود: در سالیان گذشته توسعه فضاهای آموزشی در این دانشگاه و دیگر دانشگاه‌های کشور رشد قابل ملاحظه‌ای داشته، اما لازم است دیگر فضاهای دانشگاهی در حوزه دانشجویی نیز متناسب با فضاهای آموزشی توسعه یابد.

وی همچنین عنوان کرد: تکمیل پروژه‌های ناتمام در دانشگاه‌های کشور و نیز توسعه و احداث فضاهای خوابگاهی به‌ویژه خوابگاه‌های متاهلی در دستور کار وزارت علوم است.

معاون وزیر علوم گفت: جذب دانشجویان غیرایرانی و گسترش روابط علمی و پژوهشی با دانشگاه‌های مختلف از کشورهای منطقه و اقصی‌نقاط جهان، از موارد مهم در برنامه پیش روی دانشگاه باید باشد و وزارت علوم در این زمینه برای کمک به دانشگاه‌ها مضایقه نخواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست