پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۶۰۲
|
کد خبر: ۶۸۱۶
معاونت و فرهنگی اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌کند؛

پویش نقش من در دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور

پویش نقش من در دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور، ویژه دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارمندان، برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، علاقه‌مندان می‌توانند در حداکثر دو صفحه A۴، نظرات خود را با موضوع محور‌های مطرح شده ذیل، ارسال کنند: تا چه اندازه در دستیابی به آرمان‌های انقلاب موفق عمل کرده‌ایم؟!

آرمان‌های انقلاب اسلامی:

عدالت (در تمامی ابعاد آن)، استقلال، آزادی، مردم سالاری، محرومیت‌زدایی، فقرزدایی، گسترش خدمات عمومی، استکبارستیزی، حمایت از مظلوم، ورود اخلاق و معنویت در تمام شئون زندگی فردی و اجتماعی، امنیت در تمامی ابعاد آن، مبارزه با فساد (در تمامی ابعاد آن)، مشارکت مردمی در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، نجات کشور از ذلت وابستگی، دعوت به حیات طیبه، ایجاد نشاط در جامعه، حاکمیت احکام الهی در کشور، دستیابی به پیشرفت همه جانبه و ...

محورها:

۱. جمهوری اسلامی به عنوان بازوی اجرایی انقلاب اسلامی در دستیابی به کدامیک از آرمان‌های انقلاب موفق عمل کرده است؟ دلایل آن چیست؟ برای ادامه راه، چه راهبرد‌هایی پیشنهاد می‌دهید؟ چه ایده‌های خلاقانه‌ای پیشنهاد می‌کنید؟
۲. جمهوری اسلامی به عنوان بازوی اجرایی انقلاب اسلامی در دستیابی به کدامیک از آرمان‌های انقلاب موفق عمل نکرده است؟ نقد‌های خود را بدون لکنت زبان بیان کرده و راهکار‌ها و راهبرد‌های بهبود در هر موضوع را بنویسید. چه ایده‌های خلاقانه‌ای پیشنهاد می‌کنید؟
۳. نقد عملکرد‌ها در حوزه وزارتخانه‌های تخصصی و بخش‌های اقتصادی، نهاد‌های انقلابی، نهاد‌های فرهنگی، استانداری و سازمان‌ها و ادارات استانی، همراه با ارائه راه حل‌ها، رویکرد‌ها و سیاست‌گذاری اصلاحی و ایده‌های ابتکاری حل مشکلات و بهبود شاخص‌ها

ویژه دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارمندان: به بهترین نقد‌ها و راهبرد‌ها جوایز ارزنده‌ای تعلق میگیرد: نفرات اول تا سوم به تفکیک اساتید، کارمندان و دانشجویان (۹ برنده)

جوائز:

نفر اول: ۱ میلیون تومان
نفر دوم: ۵۰۰ هزار تومان
نفر سوم: ۳۰۰ هزار تومان
برای شرکت در مسابقه، حداقل امتیاز ۶۰ از ۱۰۰ برای آثار ارسالی ضروری است. امتیازدهی براساس شاخص‌های طراحی شده است.

راه‌های ارتباطی:

- ایتا، بله و تلگرام: @farhangibasu

مهلت ارسال آثار: تا پایان بهمن ۱۴۰۱

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر