پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۷۳۰۲
|
کد خبر: ۶۸۲۵
روابط عمومی دانشگاه بوعلی‌سینا جزئیات شروع ترم جدید را تشریح کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

با توجه به تعویق بعضی از امتحانات به دلیل بارش برف و نیز آغاز دیرهنگام نیم‌سال جاری (۴۰۱۱) به دلیل کمبود منابع آب (ابتدای پاییز ۱۴۰۱)، لذا نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ با یک هفته تعویق، از روز یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است که، زمان‌بندی انتخاب واحد نیم‌سال جدید (۴۰۱۲) در جای خود باقی بوده، از روز شنبه ۱۵ بهمن آغاز می‌شود و در روز ۲۱ بهمن به پایان می‌رسد.

همچنین بازه زمانی حذف و اضافه نیم‌سال جدید (۴۰۱۲) تغییری ندارد، از روز شنبه ۶ اسفند آغاز می‌گردد و در روز پنجشنبه ۱۱ اسفند به پایان خواهد رسید.

گفتنی است، با توجه به ضرورت تعمیرات مورد نیاز، سلف‌های غذاخوری مرکزی، علوم‌پایه و هنر و معماری، از روز جمعه ۱۴ بهمن تا روز شنبه ۲۹ بهمن تعطیل می‌باشد و فعالیت مجدد این سلف‌های غذاخوری از وعده ناهار روز یکشنبه ۳۰ بهمن خواهد بود.

همچنین با توجه به تعطیلی بین دو نیم‌سال تحصیلی و ضرورت تعمیرات مورد نیاز و صرفه‌جویی در مصرف انرژی، کلیه خوابگاه‌های دانشگاه، از روز جمعه ۱۴ بهمن تا روز شنبه ۲۹ بهمن تعطیل می‌باشد و ورود مجدد دانشجویان به خوابگاه‌ها از عصر روز شنبه ۲۹ بهمن خواهد بود.

شایان توجه است، دانشجویان کارشناسی‌ارشد و دکتری که دارای فعالیت آزمایشگاهی و پژوهشی (با تایید استاد راهنما و دانشکده محل تحصیل) می‌باشند، می‌توانند از ۱۴ تا ۲۹ بهمن در خوابگاه اسکان داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست