پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۰۵۵
|
کد خبر: ۶۸۴۸
دکتر محمدعلی زلفی‌گل با حضور در اختتامیه پنجاهمین اجلاس رؤسای دانشکده‌های کشاورزی سراسر کشور، با صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف کشاورزی گفتگو و تبادل نظر کرد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، پنجاهمین اجلاس رؤسای دانشکده‌های کشاورزی سراسر کشور با محوریت «کشاورزی دانش‌بنیان، طرح تحول آموزش عالی و چالش‌های دانش‌آموختگان کشاورزی» با حضور دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه بوعلی‌سینا به کار خود پایان داد.

در این نشست، رؤسای دانشکده‌های کشاورزی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور و اساتید حوزه‌های مختلف کشاورزی، ضمن ارائه جمع‌بندی نشست‌های تخصصی این دوره اجلاس، دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون دغدغه‌های موجود برای علوم کشاورزی در آموزش عالی و نیز ارتقاء کیفیت و توسعه تولیدات کشاورزی با تکیه بر علوم کشاورزی را مطرح کردند.

الگوی کشت، سرفصل‌ها و بازنگری محتوای رشته‌های آموزشی کشاورزی با هدف کارآمدکردن دانش‌آموختگان کشاورزی، اشتغال دانش‌آموختگان و رفع بخشی از معضل بیکاری در کشور، کشاورزی دانش‌بنیان و نیز امنیت غذایی جامعه از جمله موضوعات طرح‌شده در این اجلاس بود.

پنجاهمین دوره اجلاس رؤسای دانشکده‌های کشاورزی سراسر کشور از روز سه‌شنبه ۱۸ بهمن آغاز شده و امروز پنجشنبه ۲۰ بهمن در دانشگاه بوعلی‌سینا به کار خود پایان داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست