پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۹۵۰
|
کد خبر: ۶۸۶۱
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی از جذب نیروی امریه سربازی در این دانشگاه برای اعزام اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، دکتر علی صدر با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرایی سازی توافق فیمابین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ستاد کل نیروهای مسلح و با عنایت به سیاست‌های جدید ستاد کل و سازمان وظیفه عمومی مبنی بر اولویت اختصاص سهمیه امریه سربازی به دانشگاه‌ها و مراکز علمی پژوهشی بزرگ کشور، این دانشگاه با هماهنگی دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نسبت به جذب نیروی امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت برای نوبت اعزام اردیبهشت ماه سال 1402 اقدام می‌کند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: ثبت نام مشمولین متقاضی در فراخوان امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت در دانشگاه جامع علمی کاربردی تا 27 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: امریه سربازی مورد نیاز این دانشگاه در مقطع تحصیلی دکتری تخصصی برای به کارگیری در حوزه پژوهش و فناوری واحدهای استانی در رشته‌های مدیریت (کلیه گرایش‌ها)، مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش‌ها)، مهندسی صنایع (کلیه گرایش‌ها)، حسابداری (کلیه گرایش‌ها) وفق شرایط و ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت می‌پذیرد.

گفتنی است علاقمندان می‌توانند برای ثبت درخواست خود به سامانه جذب امریه وزارت علوم به نشانی amriye.msrt.ir مراجعه کنند.

بدیهی است پس از اتمام مهلت فراخوان، درخواست متقاضیان توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد پالایش اولیه قرار گرفته و با انجام مصاحبه اختصاصی و طی فرآیند اجرایی ذیربط، منتخبان به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی می‌شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه