پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۰۵۰
|
کد خبر: ۶۸۶۵
رئیس صندوق رفاه دانشجویان از راه‌اندازی سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان در راستای ارتقا و بهینه‌سازی یکپارچه خدمات رفاهی دانشجویان سراسر کشور خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۱

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، دکتر مسعود گنجی، در حاشیه بازدید از تجهیزات و خدمات رفاهی دانشجویان دختر و پسر مجتمع آموزش عالی تربت جام، ضمن تبریک اعیاد نورانی ماه رجب، به قابلیت‌های صنعتی و معدنی شهرستان تربت جام اشاره و خاطرنشان کرد: وجود قابلیت‌های بالای کشاورزی و جغرافیایی و قابلیت‌های غنی فرهنگی و تاریخی و وجود ذخایر معدنی این شهرستان بسیار ارزشمند است و همین قابلیت‌ها می‌تواند موجب ایجاد زیرساخت‌های توسعه علمی و ارتقای مجتمع آموزش عالی تربت جام به دانشگاه و پیشرفت‌های آتی آن باشد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: طبیعی است که ارتقا علمی مجتمع و تبدیل آن به دانشگاه، موجب تقویت زیرساخت‌های موجود بوده و تربیت و آموزش دانشجویان فعال و پرتلاشی را سبب خواهد شد که همین قشر فرهیخته و فعال، بحران‌های موجود در این شهرستان را مانند بحران‌های آب و بخش کشاورزی، با خلاقیت، هوشیاری و درایت مرتفع خواهند کرد.

 گنجی از وجود خوابگاه‌های خودگردان پسران و دختران با سطح زیر بنایی 1000 و 1500 متر مربع در مجتمع تربت جام اظهار خرسندی کرد و گفت: تمام اهتمام و تلاش صندوق رفاه دانشجویان در بخش خدمات رفاهی که خوابگاه دانشجویی از اصلی‌ترین مولفه‌های آن است، ارتقا و بهینه‌سازی این خدمات برای دانشجویان عزیز سراسر کشورمان است و در همین راستا، صندوق رفاه دانشجویان ابزار نرم‌افزاری ارائه خدمات رفاهی به دانشجویان را ارتقا بخشیده و در طرحی یک‌پارچه، سامانه خدمات رفاه دانشجویان به آدرس refah.swf.ir راه‌اندازی شده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان، تاکید کرد: به منظور هم‌سان سازی نحوه عملکرد ادارات رفاه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور، اولین مرحله آموزش نحوه کار با سامانه جدید به صورت وبینار در محل صندوق رفاه دانشجویان برگزار شد و معاونین دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی دولتی در این وبینار حضور پیدا کرده و در جریان و آموزش شرح کارکرد با سامانه قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه با توجه به طراحی سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان، زمان ثبت‌ درخواست وام دانشجویی که قرار بود از ۱۵ بهمن ماه آغاز شود، با تاخیر همراه شد؛ بیان کرد: با توجه به طراحی سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان که با یاری پروردگار از ۲۵ بهمن ماه کلید خورد، زمان ثبت‌نام وام‌های دانشجویی با تاخیر چند روزه شروع خواهد شد و دانشجویان می‌توانند از روز دوشنبه اول اسفندماه سال جاری نسبت به ثبت درخواست وام خود اقدام کنند.

گنجی عنوان کرد: مرحله انتقال داده‌ها به سامانه جدید صورت گرفته و تغییر سامانه در راستای سهولت دسترسی دانشجویان عزیز انجام شده است.

 
 
 

 کلید واژه ها: 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو