پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۶۰۰
|
کد خبر: ۶۹۲۰
دانشجوی دانشگاه بوعلی‌سینا موفق به کسب مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور روئینگ آقایان شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۵ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، این مسابقات با حضور ورزشکارانی از ۱۲ تیم خراسان شمالی، گیلان، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، فارس، مازندران، هرمزگان، تهران الف، تهران ب، اردبیل و قزوین در دو رده سنی انجام شد.

این رقابت‌ها در مسافت ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر در رده سنی جوانان و بزرگسالان در مواد روئینگ سبک‌وزن و سنگین‌وزن برگزار شد. در ادامه رقابت‌ها دور مقدماتی و فینال مسافت ۵۰۰ متر انجام شد.

در مسابقه مقدماتی روئینگ تکنفره آقایان جوانان، در گروه اول علی رشادت از آذربایجان غربی، شایان ریحانی‌فرد از فارس و امیرعلی حبیبی از تهران الف و در گروه دوم مهدی محمدی‌نژاد از گیلان، پرهام قهرمانی از تهران الف و محمدحسین سرگز از آذربایجان غربی اول تا سوم شدند.

در فینال روئینگ تکنفره سبک‌وزن ۵۰۰ متر آقایان، محمدرضا کریمی از تهران ب با زمان ۱:۴۷.۲۷۰ دقیقه، مهدی محمدی‌نژاد از گیلان با زمان ۱:۴۹.۵۸۰ دقیقه و آروین دیانتی از کردستان (دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه بوعلی‌سینا) با زمان ۱:۵۰.۲۵۰ دقیقه صاحب مدال شدند.

در فینال روئینگ تکنفره سنگین وزن ۵۰۰ متر آقایان، شیرزاد قادری از کردستان با زمان ۱:۳۹.۱۲۰ دقیقه مدال طلا، میلاد اله‌وردیان از آذربایجان غربی با زمان ۱:۴۲.۹۳۰ دقیقه مدال نقره و محمدحسین حقی از تهران الف با زمان ۱:۴۴.۷۶۰ دقیقه مدال برنز به دست آوردند.

در فینال روئینگ تکنفره آقایان، جوانان علی رشادت از آذربایجان غربی با زمان ۱:۴۳.۳۶۰ دقیقه مقام اول، مهدی محمدی‌نژاد از گیلان با زمان ۱:۴۶.۵۰۰ دقیقه مقام دوم و شایان ریحانی‌فرد از فارس با زمان ۱:۴۷.۶۵۰ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی