پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۵۵۱
|
کد خبر: ۶۹۷۴
در راستای هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی؛

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا با استاندار همدان دیدار و گفتگو کرد

دکتر حسین رضوان با دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد دیدار کرد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، در جلسه با دکتر حسین رضوان رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه بوعلی‌سینا، گفت: دانشگاه بوعلی‌سینا، جزو دانشگاه‌های قدیمی و دارای رتبه برتر و نماد یک دانشگاه پیشرو و مطرح در کشور است.

وی افزود: در بازگشایی دانشگاه بعد از دو سال شیوع کرونا، مدیریت خوبی صورت گرفت و مسئله و چالشی ایجاد نشد.

مقام عالی دولت در استان تاکید کرد: دانشگاه مهد علم و دانش است و باید اقدامات لازم در راستای تحقق شعار سال 1402 در آن انجام شود.

وی ادامه داد: ارتقاء و کیفیت بخشی آموزش در دانشگاه بوعلی‌سینا در اولویت باشد.

قاسمی‌فرزاد اظهار کرد: زمینه افزایش اعضای هیأت علمی و همچنین رشته‌های کاربردی و فناور، در دانشگاه فراهم شود.

دکتر حسین رضوان رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا نیز در این جلسه، ضمن قدردانی از تلاش‌های استاندار مردمی و جهادگر همدان، حل بحران آب شهر همدان را نقطه‌ی بسیار درخشانی در کارنامه دولت سیزدهم و خصوصاً مدیریت ارشد استان دانست و گفت: تبیین تلاش‌های صورت گرفته در بحث حل معضل آب شهر همدان و مدیریت انقلابی شخص استاندار در موضوع اغتشاشات سال گذشته، در دانشگاه و جمع دانشگاهیان و دانشجویان بسیار اثرگذار است.

وی همچنین با تشکر از موضع انقلابی استاندار همدان در خصوص عفاف و حجاب، وظیفه حکومت اسلامی را پاک کردن ظاهر جامعه از آلودگی و گناه خواند و تأکید کرد: عفاف و حجاب جامعه اولین سنگر دفاع از ارزش‌های انسانی است و اگر این سنگر فرو بریزد، مشکلات و معضلات حادتری ایجاد خواهد شد.

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا عنوان کرد: استاندار همدان از معدود استاندارانی بود که به صراحت در خصوص کشف حجاب موضع انقلابی و درستی اتخاذ کرد و به همین دلیل مورد حجمه شبکه‌های معاند و مزدوران آن‌ها قرار گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست