پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۸۳
|
کد خبر: ۶۹۸۰
در پیام رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا به مناسبت روز جهانی قدس تأکید شد؛

آزادی قدس شریف تنها با جهاد و مقاومت امت اسلامی محقق می‌شود

دکتر حسین رضوان گفت: رژیم غاصب صیهونیستی با حقیقت غیرقابل انکار جبهه مقاومت اسلامی مواجه شده، که همه ابزارهای لازم را برای شکست نهایی و بیرون راندن همیشگی اشغال‌گران از قلب سرزمین اسلامی آماده کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«اسْتِكْبَارًا فِي الْأَرْضِ وَمَكْرَ السَّيِّئِ وَلَا يَحِيقُ الْمَكْرُ السَّيِّئُ إِلَّا بِأَهْلِهِ فَهَلْ يَنْظُرُونَ إِلَّا سُنَّتَ الْأَوَّلِينَ فَلَنْ تَجِدَ لِسُنَّتِ اللَّهِ تَبْدِيلًا وَلَنْ تَجِدَ لِسُنَّتِ اللَّهِ تَحْوِيلًا» (فاطر، ۴۳).

روز قدس، روز وعده قطعی الهی مبنی بر افول آمریکا و سقوط رژیم اشغال‌گر قدس در منطقه و یادآور دعوت عارف و سالک حق، خمینی کبیر‌ (ره) است که آزادی بیت‌المقدس را نقطه هدفِ حرکت تمدن‌ساز ملت‌های مسلمان و شب قدرِ تعیین مقدّرات ملّت مظلوم فلسطین در تلاش برای رهایی از غدّه سرطانی رژیم غاصب صهیونیستی قرار داده و نشانه عمق نگاه راهبردی این حکیم فرزانه در نام‌گذاری این یوم‌الله جهانی است.

طبق فرموده رهبر معظم انقلاب؛ «فلسطین قطعاً آزاد خواهد شد و به مردم برخواهد گشت و در آنجا دولت فلسطینی تشکیل خواهد شد. در این‌ها هیچ تردیدی نیست». بی‌شک این مهم تنها با جهاد و مقاومت امت اسلامی محقق می‌شود و در حال حاضر رژیم غاصب صیهونیستی با حقیقت غیرقابل انکار جبهه مقاومت اسلامی مواجه شده، که همه ابزارهای لازم را برای شکست نهایی و بیرون راندن همیشگی اشغال‌گران از قلب سرزمین اسلامی آماده کرده است و به لطف خداوند و هدایت امام خامنه‌ای (حفظه‌الله)، این پیروزی به‌زودی محقق خواهد شد.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات جامعه دانشگاهی و مردم سربلند و شهیدپرور استان همدان، در این ماه مبارک و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز جبهه مقاومت به ویژه سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی، از عموم دانشگاهیان و مردم شریف استان می‌خواهم تا در روز قدس، این میراث گران‌بهای بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و باطل‌السحر ائتلاف‌های شیطانی مقابل اسلام و مسلمین به‌ویژه مسلمانان مظلوم فلسطین، با این باور که تا این غده سرطانی ریشه‌کن نشود، دنیا روی آرامش به خود نخواهد دید، با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله) تجدید میثاق نموده و امسال نیز همچون سال‌های گذشته با دفاع از هویت دینی قبله اولین مسلمین و مردم دردکشیده فلسطین اشغالی در این راهپیمایی عظیم و تأثیرگذار حضور چشمگیر داشته باشند.

دکتر حسین رضوان
رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست