پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۵۰۹
|
کد خبر: ۷۰۱۳
در رقابت با تیم‌های شرکت‌کننده از سراسر استان؛

دانشگاه بوعلی‌سینا قهرمان مسابقات والیبال جام رمضان همدان شد

دانشگاه بوعلی‌سینا با غلبه بر پایگاه شهید نوژه، قهرمان مسابقات والیبال جام رمضان همدان شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲

به گزارش بسنا و به نقل از ایرنا، رئیس هیات والیبال استان همدان در این‌باره گفت: تیم‌های دانشگاه بوعلی‌سینا و پایگاه شهید محمد نوژه پس از شکست حریفان خود در مرحله گروهی و حذفی مسابقات به مصاف هم رفتند، تا این دیدار حساس با نتیجه ۲ بر یک به نفع دانشگاه بوعلی‌سینا به پایان برسد.

حمید بادامی‌نجات بیان کرد: همچنین در دیدار رده‌بندی، تیم اداره گاز توانست با نتیجه دو بر یک نظام مهندسی را شکست دهد و به مقام سوم جام رمضان دست پیدا کند.

وی افزود: این مسابقات از نیمه ماه مبارک رمضان آغاز و با حضور ۹تیم از ادارات و ارگان‌های دولتی استان برگزار شد.

رئیس هیات والیبال همدان اضافه کرد: این مسابقات در ۲ گروه چهار و پنج تیمی پیگیری شد که از هر گروه ۴تیم به مرحله حذفی صعود کردند و برنده مسابقات رودرو به نیمه نهایی راه یافتند.

بادامی‌نجات ادامه داد: تیم‌های پایگاه شهید محمد نوژه، دانشگاه بوعلی‌سینا، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان، انتقال گاز و آتش‌نشانی در گروه نخست و تیم‌های بنیاد مسکن، نظام مهندسی، شیر پگاه و اداره گاز در گروه دوم به مصاف هم رفتند.

وی بیان کرد: در مرحله نیمه نهایی این مسابقات تیم‌ پایگاه شهید محمد نوژه توانست با نتیجه ۲ بر صفر نظام مهندسی را شکست دهد و در سوی دیگر دانشگاه بوعلی‌سینا با غلبه بر اداره گاز با نتیجه ۲ بر یک توانست به فینال این رقابت‌ها صعود کنند.

بادامی‌نجات با بیان اینکه در پایان این مسابقات به تیم‌های برتر جوایز نقدی و حکم اعطا شد، خاطرنشان کرد: به تیم اول ۶۰ میلیون ریال، تیم دوم ۴۰ میلیون ریال و تیم سوم نیز ۲۰ میلیون ریال جایزه اهدا گردید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی