پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۶۵
|
کد خبر: ۷۰۵۹
در پیام دکتر وحید پاشایی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت آمده است:

توسعه پایدار بدون اطلاع‌رسانی، تنویر افکار عمومی و آگاهی‌بخشی امکان‌پذیر نیست

رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه بوعلی‌سینا، در پیامی، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وجود روزی به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشور، بیانگر اهمیت و جایگاه ویژه روابط عمومی، اطلاع‌رسانی و ارتباطات در مناسبات انسانی، سازمانی و اجتماعی دنیای امروز است.

جایگاه روابط عمومی در سازمان‌‌ها به عنوان بازوي مشورتی، اين فرصت را به هر مجموعه می‌دهد تا خدمات و وظايف خود را به درستی به اطلاع مردم برساند و از توان، ظرفيت و جايگاه رسانه‌ها براي آگاهی‌بخشی عمومی استفاده كند.

توسعه پایدار بدون اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی و آگاهی‌بخشی امکان‌پذیر نیست، در نتیجه روابط عمومی در سازمان‌ها باید همگام با دانش روز با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و تسریع در امر اطلاع‌رسانی، مدیران را در اخذ تصمیم‌های درست و شایسته یاری نماید.

روابط عمومی‌ها باید مظهر و آینه افکار، اراده و مطالبات به‌حق همه مردم باشند و می‌توانند در سالی که از جانب مقام معظم رهبری سال "مهار تورّم، رشد تولید" نام‌گذاری شده، نقش بی‌بدیل و تعیین کننده‌ خود را به‌خصوص در شفاف‌سازی ارتباطات بین مخاطبان و مسئولان با شناسایی و انعکاس مطالبات، مشکلات و موانع موجود ایفا کنند.

اینجانب فرارسیدن این روز را به تمامی دست‌اندرکاران پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام برمی‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و توفیقات روزافزون شما عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسألت دارم.

دکتر وحید پاشایی
رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه بوعلی‌سینا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست