پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۹۳۰
|
کد خبر: ۷۰۹۱
معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا با صدور بیانیه‌ای، تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا را محکوم کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، در این بیانیه آمده است:

بسیج دانشجویی تشکلی انقلابی است که به فرمان امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، برای دفاع از اسلام، انقلاب و پاسداری از اصول تغییرناپذیر نه شرقی نه غربی، ترویج اسلام ناب محمدی (ص)، پاسخ به مسائل اعتقادی بسیجیان و جلوگیری از نفوذ ایادی بیگانه، تلاش برای ایجاد حکومت بزرگ جهانی اسلام و ترویج تفکر بسیج در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تشکیل گردیده است.

بسیج دانشجویی علاوه بر اینکه در عرصه علمی و فضای دانشگاه همواره منشاء خیر و پشتیبان و حامی مدیران انقلابی در آموزش عالی بوده است. سابقه درخشانی در کمک به مردم و محرومان کشور در سالیان گذشته از طریق برگزاری اردو‌های جهادی در مناطق محروم و دورافتاده و خدمت‌رسانی به نیازمندان کشور، کمک به عموم مردم در شرایط همه‌گیری کرونا، برگزاری اردو‌های راهیان نور و پیشرفت و تبیین دستاورد‌های نظام و انقلاب و روشن‌گری و خنثی‌سازی توطئه‌ها در فتنه‌های اخیر را در کارنامه دارد و این فداکاری‌ها و اقدامات خودجوش تنها بخشی از کارنامه درخشان این نهاد انقلابی و شجره طیّبه انقلاب اسلامی است.

بی‌شک امروز دشمن دریافته است که قرابت و همنشینی علم و دانش با اخلاق، تعهد، فداکاری و از خود گذشتگی جوانان بسیجی در دانشگاه‌ها، می‌تواند خاری در چشم استکبار و اهرمی قوی در جهت نقش بر آب کردن سیاست‌های خصمانه و دسیسه‌های شیطانی آن‌ها باشد. قطعا تحریم بسیج دانشجویی از سوی اتحادیه اروپا نشانه ضعف، استیصال، درماندگی، خشم و کینه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در مواجهه با قدرت روزافزون فرزندان انقلاب و خدمات بسیج دانشجویی به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

از این رو، واکنش زبونانه دشمن را نشانه‌ای روشن دانسته و در می‌یابیم که تابه‌حال راه را درست رفته‌ایم و این تحریم را به مثابه سایر تحریم های مضحک و بی‌اثر غرب، مدال افتخاری بر سینه اساتید و دانشجویان بسیجی دانسته که سبب انگیزه‌ای مضاعف برای مجاهدت بیشتر در پاسداشت ارزش‌های نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به محرومان خواهد بود.

دانشگاه بوعلی‌سینا ضمن محکومیت این اقدام نابخردانه، خبیثانه و مغرضانه اتحادیه اروپا، حمایت قاطع خود را از مجموعه بسیج دانشجویی اعلام نموده و بیان می‌کند که همواره پشتیبان و حامی فعالیت‌ها و اقدامات انقلابی بسیج دانشجویی در دانشگاه خواهد بود تا در میدان مجاهدت و دفاع از نظام اسلامی، بیش از پیش، شب و روز نشناخته و در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی و ایران عزیز کمربند همت را محکم‌تر از همیشه بسته و افق‌های روشن را به ملتی بشارت دهند که خداوند فرمود: وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست