پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۸۶۴
|
کد خبر: ۷۱۰۵
معاونت دانشجویی جزئیات و نحوه شرکت در انتخابات شورای صنفی دانشگاه بوعلی‌سینا را منتشر کرد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، در متن این اطلاعیه آمده است:

دانشجویان در روز چهارشنبه ۱۰ خرداد از ساعت ۹ الی ۱۹ می‌توانند با مراجعه به سامانه exam4.basu.ac.ir در انتخابات شورای صنفی دانشجویان شرکت نمایند.

نکات مهم:
۱- ورود به سامانه با شماره دانشجویی و کدملی دانشجو انجام می‌پذیرد.
۲- رمز عبور برای دانشجویان خارجی همان شماره دانشجویی است.
۳- تمام دانشجویان فعال (مشغول به تحصیل) از هر دانشکده، خوابگاه و دانشکده‌های اقماری می‌توانند به لیست اسامی داوطلبان شورای صنفی رای دهند.
۴- هر دانشجو می‌تواند به ۷ نفر از دانشجویان داوطلبان شورای صنفی دانشجویان رای دهد.
۵- پس از ورود به سامانه رأی‌گیری فقط ده دقیقه مهلت جهت انتخاب کاندید مورد نظر و ثبت رأی وجود دارد و در صورت اتمام زمان امکان ورود مجدد به سامانه وجود ندارد.
۶- هر دانشجو فقط یک بار در روز رأی‌گیری، امکان ورود به سامانه را دارد و در صورت عدم ثبت رأی و خروج از سامانه، امکان ورود مجدد وجود ندارد.
۷- پس از انتخاب کاندید مورد نظر و انتخاب گزینه اتمام آزمون، رأی ثبت و از سامانه خارج می‌شوید.
۸- دانشجویان محترم در ساعات اولیه جهت شرکت در انتخابات به سامانه مراجعه نمایند تا در صورت وجود هرگونه مشکل فرصت بررسی و حل مشکلات احتمالی وجود داشته باشد.
۹- با توجه به اینکه سامانه exam4.basu.ac.ir مربوط به امتحانات دانشجو نیز می‌باشد و رمز آن محرمانه برای خود دانشجو است، از در اختیار قرار دادن رمز ورود به سامانه به سایر دانشجویان خودداری نمایند.
۱۰- اگر دانشجویی در روز ۱۰ خرداد در سامانه مذکور امتحان و آزمونی داشته باشد، بعد از ثبت رأی و ورود مجدد به سامانه امکان شرکت در آزمون فراهم می‌شود.

دانشجویان از هم‌اکنون می‌توانند وارد سامانه شده و پیام انتخابات را دریافت نمایند و درصورت وجود مشکل اطلاع دهند تا نسبت به حل مشکل اقدام شود.

در صورت بروز مشکل در رأی‌دهی ابتدا با شماره ۹-۰۸۱۳۸۳۸۱۶۰۱ داخلی ۴۳۷ تماس بگیرید و یا فرم ثبت مشکل در رأی‌دهی شورای صنفی دانشجویان ۱۴۰۲ را تکمیل نمایید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو