پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۹۸
|
کد خبر: ۷۱۲۶
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به هیچ یک از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد بورس تحصیلی اعطاء نمی‌کند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۲ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۲

به گزارش بسنا و به نقل از ایسنا، فهرست اسامی معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت در رشته‌های بورسیه و دارای شرایط خاص، براساس ظرفیت پذیرش دانشجوی بورسیه ارگان‌های مختلف و مؤسسات آموزش عالی دارای شرایط خاص و با توجه به نمرات امتحانی در هر یک از کد رشته محل‌های انتخابی (حداکثر ۲ کد رشته محل)، به همراه اطلاعیه برنامه زمانی انجام مراحل مصاحبه و گزینش در این‌کد رشته‌ها در تاریخ ۲۸ خرداد ماه جاری در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد؛ لذا معرفی شدگان لازم است بر اساس برنامه زمانی مندرج در اطلاعیه فوق برای انجام مراحل مصاحبه و گزینش به سازمان یا ارگان بورس دهنده و یا مؤسسه آموزش عالی دارای شرایط خاص ذیربط مراجعه نمایند.

بر اساس نتیجه گزارش شده توسط سازمان یا ارگان بورس دهنده و یا مؤسسه آموزش عالی دارای شرایط خاص و سایر ضوابط مربوط، گزینش نهایی انجام خواهد شد. عدم مراجعه داوطلب در موعد مقرر، به منزله انصراف داوطلب از ادامه مراحل آزمون مذکور تلقی می‌شود.

انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی دانشگاه‌های شاهد، غیرانتفاعی امام صادق (ع) و غیرانتفاعی خاتم از شرط محدودیت انتخاب دو کد محل بورسیه و یا دارای شرایط خاص مستثنی می‌باشد.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرده است که به هیچ یک از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد، بورس تحصیلی اعطاء نمی‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه