پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۵۲۲
|
کد خبر: ۷۱۲۸
در راستای ایجاد مسیر برای توانمندسازی افراد با پتانسیل و نوآور؛

فراخوان کمپ نوآوری دام و طیور گلرنگ ونچرز منتشر شد

گلرنگ ونچرز با توجه به استراتژی‌های زنجیره ارزش گروه صنعتی گلرنگ، در حال برگزاری کمپ نوآوری با همکاری شرکت دام و طیور کوروش می‌باشد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، گلرنگ ونچرز در راستای ایجاد مسیر برای توانمندسازی افراد با پتانسیل و نوآور، تیم‌سازی آن‌ها، ایجاد کسب‌وکار و اتصال آن به زنجیره ارزش گروه صنعتی گلرنگ، در حال برگزاری یک دوره تخصصی شامل بخش‌های آماده‌سازی، بررسی و انتخاب، تیم‌سازی، ایده‌پردازی، ارائه محصول اولیه و در نهایت سرمایه‌گذاری می‌باشد. اولین کمپ نوآوری، با همکاری شرکت دام و طیور کوروش با عنوان کمپ نوآوری دام و طیور برگزار می‌گردد.

چرا گلرنگ ونچرز را انتخاب کنیم؟!

گلرنگ ونچرز به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی (CVC) گروه صنعتی گلرنگ، با تمرکز بر ایجاد هم‌افزایی در توسعه کسب‌وکار‌های نوین در راستای زنجیره ارزش گروه به وجود آمده‌است. ما باور داریم؛ ساخت اکوسیستمی با حضور یک گروه صنعتی موفق با بیش از ۵۰ سال تجربه و بیش از ۱۰۰ برند خوشنام در سطح ملی و بین المللی در کنار استارتاپ‌ها، کسب‌وکار‌های نوآور و شرکت‌های فناور نتیجه‌ای اثربخش بدنبال خواهد داشت. در اینجا گستردگی بازار و دانش گروه صنعتی گلرنگ و یک تیم سرمایه‌گذاری متخصص در اختیار افرادیست که می‌خواهند؛ دنیا را تغییر دهند.

در چه محور‌هایی پذیرش انجام می‌شود؟!

استفاده از بیوتکنولوژی در تهیه خوراک طیور، استفاده از پسماند‌ها در تولید خوراک طیور، بهره‌برداری از حشرات در تولید خوراک طیور، افزایش بهره‌وری و کاهش سهم سویا در جیره طیور با استفاده از روش‌های نوین، توسعه مکمل‌ها، ویتامین‌ها و ... در جیره طیور با استفاده از عناصر زیستی و طبیعی.

بازه زمانی برنامه به چه صورت است؟!

زمان ثبت‌نام و پذیرش تا ۳۱ خردادماه ادامه دارد و کمپ نوآوری بلافاصله پس از آن آغاز می‌شود.

مخاطبان دوره چه افرادی هستند؟!

افراد نوآور دارای ایده در حوزه دام و طیور، افراد با مهارت و متخصص علاقمند به راه‌اندازی کسب‌وکار در این حوزه، افراد، گروه یا تیمی که یک مسئله مشخص، بزرگ و مهم را در این حوزه شناسایی کرده و برای حل آن دغدغه‌مند است، افراد، گروه و یا تیمی که برای حل مسائل مطرح شده چشم‌انداز داشته و برای اجرای آن آماده‌اند، متخصصین و دانشجویان حوزه دام و طیور و نوآوری، شرکت‌ها یا تیم‌هایی که محصولی آماده در این زمینه دارند.

مزایای شرکت در کمپ نوآوری چیست؟!

شبکه‌سازی و تیم‌سازی با افراد علاقمند و با مهارت، شرکت در جلسات آموزش و مربی‌گری حوزه کسب‌وکار با مدیران گروه صنعتی گلرنگ، حضور مربیان متخصص از مدیران و مشاوران شرکت دام و طیور کوروش در کنار تیم‌ها، فضای کاری مجهز به آزمایشگاه‌های مورد نیاز، تزریق سرمایه نقدی پیش بذری بر اساس نیاز هر تیم، ورود به بخش سرمایه‌گذاری و استارتاپ استودیو در صورت موفقیت در ارائه پایانی، جذب سرمایه.

زمان و نحوه ثبت‌نام به چه صورت است؟!

زمان ثبت‌نام شروع شده و تا ۱۹ خردادماه ادامه دارد. شما می‌توانید از طریق فرم ثبت‌نام کمپ نوآوری اطلاعات خود را وارد نموده تا ما آن را بررسی کنیم. با تکمیل فرم ثبت‌نام درخواست شما جهت شرکت در کمپ نوآوری گلرنگ ثبت می‌گردد. ما بعد از بررسی، نتیجه را از طریق ایمیل به شما اعلام می‌کنیم. توجه داشته‌باشید؛ اطلاعات ارسالی شما نزد ما محفوظ مانده و صرفا جهت بررسی ورود به این برنامه استفاده می‌شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق شماره تماس ۰۲۱۴۲۶۶۱۰۰۰ داخلی ۸۱۶، با ما در ارتباط باشید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری