پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۹۵
|
کد خبر: ۷۲۰۵
سازمان پژوهش­‌های علمی و صنعتی ایران بیست و پنجمین جشنواره جوان خوارزمی را که با سال­‌ها برگزاری مستمر به عنوان مهمترین رخداد علمی و فناوری برای جوانان کشور شناخته شده است، برگزار می‌کند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۲۰ تير ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، سازمان پژوهش­‌های علمی و صنعتی ایران بیست و پنجمین جشنواره جوان خوارزمی را که با سال­‌ها برگزاری مستمر به عنوان مهمترین رخداد علمی و فناوری برای جوانان کشور شناخته شده است، برگزار می‌کند.

به اطلاع علاقه‌مندان به شرکت در بیست و پنجمین جشنواره جوان خوارزمی می‌رساند که ثبت‌نام و ارایه طرح در این دوره از جشنواره آغاز شده است و مهلت ثبت نام تا پایان مرداد سال جاری می‌باشد.

طرح‌های قابل پذیرش می‌بایست در هفده گروه تخصصی شامل بحران آب و کشاورزی و منابع طبیعی، امنیت غذایی، برق و کامپیوتر، زیست فناوری، علوم پایه پزشکی، عمران، فناوری­‌های شیمیایی، علوم پایه، صنایع پیشرفته و مدیریت هوشمند فناوری، فناوری نانو، مکانیک، مواد، متالورژی و انرژی­‌های نو، مکاترونیک، نرم‌افزار و فناوری اطلاعات، معماری و شهرسازی، هنر، هوافضا و هوش محاسباتی و طرح برگزیده موفق در تولید ملی و همچنین در پنج محور مورد پذیرش شامل پژوهش‌های بنیادی، طرح­‌ها و پژوهش‌های کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای، طرح­‌های نوآوری و فناوری و ابتکار به جشنواره­ جوان خوارزمی ارایه گردد.

از برگزیدگان دوره­‌های قبل جشنواره جوان خوارزمی که موفق به تولید محصول در مقیاس صنعتی شده ­اند، دعوت می‌­گردد برای ثبت‌نام و دریافت پرسشنامه به دبیرخانه تماس بگیرند.

متقاضیان شرکت در بیست و پنجمین جشنواره جوان خوارزمی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره خوارزمی khwarizmi.ir در قسمت سامانه جامع جشنواره‌های خوارزمی نسبت به ثبت‌نام و ارائه طرح اقدام نمایند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری