پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۵۹۸
|
کد خبر: ۷۲۰۶
همزمان با دومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی؛

فراخوان سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی منتشر شد

سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی و دومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی را که با بیش از سه دهه تجربه و به عنوان مهمترین رخداد علمی در سطح ملی و بین‌المللی شناخته شده است را برگزار نماید.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۲۰ تير ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، به اطلاع علاقه‌مندان به شرکت در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی و دومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی می‌رساند که ثبت‌نام و ارایه طرح در این دوره از جشنواره آغاز شده است و مهلت ثبت نام تا پایان شهریور سال جاری می‌باشد. طرح‌های قابل پذیرش می‌بایست در گروه‌های تخصصی شامل بحران آب و کشاورزی و منابع طبیعی، امنیت غذایی، برق و کامپیوتر، زیست فناوری، علوم پایه پزشکی، عمران، فناوری­‌های شیمیایی، علوم پایه، صنایع پیشرفته و مدیریت هوشمند فناوری، فناوری نانو، مکانیک، مواد، متالورژی و انرژی­‌های نو، مکاترونیک، نرم‌افزار و فناوری اطلاعات، معماری و شهرسازی، هنر، هوافضا و هوش محاسباتی و طرح برگزیده موفق در تولید ملی در پنج محور مورد پذیرش شامل پژوهش‌های بنیادی، پژوهش‌های کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای، نوآوری و فناوری و ابتکار به جشنواره­‌های خوارزمی ارایه گردد.

از برگزیدگان دوره­‌های قبل جشنواره ­‌های خوارزمی که موفق به تولید محصول در مقیاس صنعتی شده ­اند دعوت می‌­ گردد برای ثبت نام و دریافت پرسشنامه با دبیرخانه تماس بگیرند.

متقاضیان می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره­‌های خوارزمی به نشانی www.khwarizmi.ir با مراجعه به قسمت سامانه جامع جشنواره­‌های خوارزمی نسبت به ثبت‌نام/ ورود به پنجره واحد و ارایه طرح اقدام نمایند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری