پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۰۵
|
کد خبر: ۷۲۵۲
مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم خبر داد:

دانشگاه بوعلی سینا آماده برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور است

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان از آمادگی خوب دانشگاه بوعلی سینا برای برگزاری چهارمین دوره المپیاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور خبر داد و گفت: با توجه به ارزیابی صورت گرفته از ستاد، محل برگزاری مسابقات و خوابگاه‌ها، دانشگاه بوعلی سینا از آمادگی خوبی برای برگزاری این المپیاد برخوردار است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
دانشگاه بوعلی سینا آماده برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور است

به گزارش بسنا، سید فردین تقی‌زاده با تسلیت ایام سوگواری و عزاداری اباعبدالله‌الحسین (ع) اظهار کرد: امسال چهارمین دوره این المپیاد به میزبانی همدان در حال برگزاری است و با توجه به اینکه برگزاری این المپیاد دوسالانه شده، دور بعدی آن در سال ۱۴۰۴ برگزار می‌شود.

دکتر تقی‌زاده با اشاره به افزایش رشته‌های همگانی در این دوره، تصریح کرد: والیبال، بسکتبال، فوتسال، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، دو و میدانی، آمادگی جسمانی و هفت سنگ از رشته‌های ورزشی این دوره از المپیاد است.

وی با بیان اینکه «رفاقت در میدان، رقابت در ایثار» شعار این دوره از المپیاد است، عنوان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در کنار هم قرار گرفتن دانشجویان شاهد و ایثارگر و ایجاد دوستی و پیوند بین این افراد و استعدادیابی ورزشکاران از اهداف برگزاری این المپیاد است.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان، ادامه داد: همانطور که رزمندگان در میدان نبرد، رقابتی در ایثار داشتند و خارج از آن به رفاقت می‌پرداختند، دانشجویان نیز باید از آن‌ها الگو بگیرند.

دکتر تقی‌زاده در رابطه با سطح برگزاری این رقابت‌ها، مطرح کرد: سال گذشته رشته‌های والیبال و فوتسال در پسران و رشته تنیس روی میز در دختران، سطح بالایی داشتند و برخی شرکت کنندگان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی با اشاره به کیفیت میزبانی دانشگاه بوعلی سینا در این دوره، گفت: با توجه به ارزیابی صورت گرفته از ستاد، محل برگزاری مسابقات و خوابگاه‌ها، دانشگاه بوعلی سینا از آمادگی خوبی برای برگزاری این المپیاد برخوردار است و امیدواریم تا پایان به همین صورت با نظم و انضباط پیش برود و دانشجویان خاطره خوبی از میزبانی دانشگاه بوعلی سینا داشته باشند.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت هشت هزار شهید استان همدان، بیان کرد: پاسداشت یاد و خاطر سردار شهید حاج حسین همدانی یکی از محور‌های این المپیاد است و امیدواریم این رویداد بتواند مقدمه‌ای برای برگزاری یک اجلاسیه در شأن همدان باشد.

تقی‌زاده دررابطه با برنامه‌های جانبی این المپیاد، گفت: با توجه به اینکه در ایام سوگواری ماه محرم هستیم، برنامه شاد نداریم، اما برنامه‌های فرهنگی و سیاحتی برای دانشجویان شرکت کننده در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی