پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۱۰
|
کد خبر: ۷۲۵۳
سرپرست کل چهارمین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور گفت: برگزاری این المپیاد در دانشگاه بوعلی سینا به روند ثبت جهانی شدن شهر همدان کمک می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، ابراهیم نصیرالاسلامی با بیان اینکه میزبانی دانشگاه بوعلی سینا برای برگزاری این المپیاد به روند ثبت جهانی همدان کمک می‌کند، اظهار کرد: ۲۵۰۰ نفر در مدت زمان برگزاری این المپیاد میهمان شهر همدان هستند و این مسئله امکان سنجی همدان برای تبدیل شدن به شهر جهانی را به همگان نشان می‌دهد.

نصیرالاسلامی با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت هشت هزار شهید استان همدان و گرامیداشت یاد و خاطر شهید سردار حاج حسین همدانی، تصریح کرد: این المپیاد با کنگره بزرگداشت شهدا در همدان گره خورده و در افتتاحیه، زمان برگزاری و اختتامیه آن، برنامه‌هایی برای گرامیداشت یاد و خاطر شهدای استان، در نظر گرفتیم.

وی با تأکید بر حضور میهانان کشوری و استانی در افتتاحیه این المپیاد، مطرح کرد: وزیر علوم، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، معاون دانشجویی وزارت علوم، نماینده، ولی فقیه در استان همدان، استاندار و فرماندار همدان در افتتاحیه این المپیاد، شرکت می‌کنند.

سرپرست کل چهارمین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور با بیان اینکه اقدامات لازم برای برگزاری این المپیاد به نحو احسن انجام شده است، خاطرنشان کرد: تمام تلاش‌ها در جهت آماده سازی امکانات برای برگزاری این المپیاد است و در جلسات متعددی که برگزار شده تمام اماکن لازم ورزشی و رفاهی مورد بررسی قرار گرفته است.

نصیرالاسلامی دررابطه با دستاورد‌های برگزاری این المپیاد برای دانشگاه بوعلی سینا و شهر همدان، عنوان کرد: وقتی المپپادی در این سطح برگزار می‌شود به شناخت شهر همدان کمک می‌کند از طرفی ضعف امکانات بررسی و اصلاح می‌شود و در همین راستا سالن‌های ورزشی را اصلاح کردیم. برگزاری این المپیاد از نظر گردشگری نیز مفید است، چون حدود ۲۵۰۰ دانشجو و کادر اجرایی به همدان سفر می‌کنند که از نظر زیرساختی و اقتصادی به شهر کمک می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی