پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۳۹
|
کد خبر: ۷۲۶۵
در اولین روز از المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر در رشته تنیس روی میز برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۱ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، در اولین روز از المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر در رشته تنیس روی میز دانشگاه مشهد و دانشگاه جهرم ساعت ۱۷ در سالن شهید خادم به رقابت پرداختند که با نتیجه ۲ بر ۱ به نفع دانشگاه فردوسی مشهد به اتمام رسید‌.

همچنین دانشگاه اصفهان و دانشگاه گیلان در سالن شهید خادم به رقابت پرداختند که دانشگاه اصفهان با نتیجه ۲ بر ۱ بر دانشگاه گیلان غلبه کرد.

در رقابتی دیگر دانشگاه الزهرا بر دانشگاه شیراز با نتیجه ۲ بر ۱ برتری یافت،‌ همچنین دانشگاه شیراز در رقابتی دیگر با نتیجه ۲ بر ۱ بر دانشگاه گیلان پیروز شد.

 

گفتنی است در رقابت دانشگاه اصفهان و دانشگاه الزهرا دانشگاه اصفهان توانست ۲ بر صفر پیروز این رقابت شود.

همچنین در اولین روز مسابقات در رشته تنیس روی میز دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه جهرم ساعت ۱۵ در سالن شهید خادم به رقابت پرداختند و دانشگاه صنعتی امیرکبیر با نتیجه ۱ بر ۲ مغلوب دانشگاه جهرم شد.

در این سری از مسابقات تنیس روی میز دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه رازی کرمانشاه به رقابت پرداختند که دانشگاه فردوسی ۲ بر ۱ پیروز میدان شد، همچنین تنیس‌بازان دانشگاه جهرم در رقابت با دانشگاه یزد ۲ بر صفر پیروز شدند.

دانشگاه یزد و دانشگاه الزهرا نیز در نخستین روز از مسابقات در رشته تنیس روی میز به رقابت پرداختند که دانشگاه الزهرا توانست با نتیجه ۲ بر صفر پیروز میدان شود.

رقابت بین دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شیراز نیز با نتیجه ۲ بر صفر به نفع دانشگاه فردوسی به اتمام رسید.

همچنین مسابقه دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی نیز با برتری دانشگاه امیرکبیر به پایان رسید.

گفتنی است در رقابتی دیگر دانشگاه اصفهان و دانشگاه امیرکبیر به مصاف هم رفتند و دانشگاه اصفهان ۲ بر صفر پیروز شد.

دانشگاه اصفهان و دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی نیز ساعت ۹ صبح در سالن خادم به رقابت پرداخته و دانشگاه فرهنگیان با نتیجه ۲ بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

در نخستین روز از مسابقات رشته تنیس روی میز، دانشگاه الزهرا و دانشگاه جهرم و دانشگاه گیلان و دانشگاه رازی کرمانشاه به رقابت پرداختند و دانشگاه جهرم و دانشگاه گیلان به ترتیب برنده این مسابقات شدند.

علاوه بر این دانشگاه گیلان و دانشگاه رازی کرمانشاه به رقابت پرداختند که دانشگاه گیلان با نتیجه ۳ بر صفر پیروز میدان شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی