پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۱۱
|
کد خبر: ۷۲۶۶
رئیس دانشگاه بوعلی سینا گفت: نسل جدید انقلاب بهتر از پدرانشان در دفاع از انقلاب و آرمان‌های شهدا قد علم می‌کنند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، حسین رضوان شامگاه چهارشنبه ۱۱ مردادماه در آیین افتتاحیه‌ی این المپیاد، اظهار کرد: چهارمین دوره این المپیاد در زیر مجموعه کنگره بزرگداشت ۸ هزار شهید در همدان برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت ۸ هزار شهید استان، تصریح کرد: دانشگاه بوعلی‌سینا در این مسیر پیشگام شد تا در حفظ و تبیین آرمان‌های شهدا گام بردارد.

وی خاطرنشان کرد: این دانشگاه میزبانی از المپیاد را برعهده گرفت تا میزبان قدم دانشجویان شاهد باشد و این افتخاری برای دانشگاه است.

وی با بیان اینکه شعار این المپیاد رفاقت در میدان رقابت در ایثار است، مطرح کرد: این، شعار پدران شما در جبهه جنگ بود و با این شعار از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و اجازه ندادند تعرضی به این آب و خاک شود.

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا خطاب به دانشجویان حاضر در این مراسم، ادامه داد: نسل بعدی این انقلاب، بهتر از پدرانشان در دفاع از آن قد علم می‌کنند.

رضوان با بیان اینکه این المپیاد به پاسداشت سردار همدانی برگزار می‌شود، گفت: سردار همدانی یکی از افتخارات کشور و کسی است که الم مجاهدت را از نوجوانی به دوش کشید و تا پایان عمر زمین نگذاشت.

وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطر سردار سلیمانی و سردار همدانی، بیان کرد: امیدوارم خداوند توفیق عطا کند تا در مسیر شهدا قدم برداریم و تلاش کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست