پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۶۳۰
|
کد خبر: ۷۲۸۱
پنجشنبه ۱۲ مردادماه همزمان با برگزاری چهارمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، از المان «سرو» در ورودی اصلی دانشگاه بوعلی‌سینا رونمایی شد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، این المان که نمادی از چهارمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های کشور است با طراحی دکتر چتربحر و اجرای مهندس حجازی‌فر که از متخصصان دانشگاه بوعلی‌سینا هستند اجرا شده است.

المان «سرو» به عنوان المان اختصاصی المپیاد و با ابتکار دانشگاه بوعلی‌سینا طراحی و اجرا شده و یادگاری از این دانشگاه و مجموعه وزارت علوم خواهد بود.

رییس دانشگاه بوعلی‌سینا در این مراسم بیان کرد: چهارمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور زیر مجموعه کنگره ۸ هزار شهید استان همدان در حال برگزاری است.

حسین رضوان با اشاره به اینکه امیدواریم به یاری خدا پیرو شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی باشیم، افزود: شهدا مهم‌ترین شخصیت‌های جامعه هستند و ما به راهنمایی‌ و دعای خیر آنها نیاز داریم تا وظیفه خود را به درستی ایفا کنیم.

وی با بیان اینکه انسان طالب سعادت از شهدا غافل نمی‌شود، تصریح کرد: ملت ما خاطره جانفشانی‌ و ایثارگری‌های رزمندگان و شهدای خود را گرامی‌ می‌دارد چراکه عزیزان دانشجو و دانشگاهی شهید ما دغدغه آن را داشتند که خاک، انقلاب و مردم از گزند دشمن در امان بماند. گفتنی است؛ چهارمین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور با شعار رفاقت در میدان، رقابت در ایثار از دهم تا ۲۶ مردادماه در ۹ رشته ورزشی در دانشگاه بوعلی سینا در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست