پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۶۳۰
|
کد خبر: ۷۲۸۳
خانواده کبیری راکت به دستانی هستند که عاشقانه بدمینون به دست می‌گیرند و در چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر خوش درخشیدند و مدال طلا و نقره را از آن خود کردند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۳ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۲

هاجر کبیری دارنده مدال طلا که دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه علم و صنعت در رشته مکانیک است در گفتگو با خبرنگار المپیاد، از فعالیت بیش از ۲۳ سال فعالیت خود در این رشته ورزشی یاد کرد و عنوان کرد: از ۷ سالگی به طور رسمی بدمینتون را شروع کردم و ۸ سالگی وارد تیم دبستان کشوری شدم و از آن زمان تا به الان در باشگاه‌های مختلف در این رشته فعالیت می‌کنم.
کبیری ادامه داد: در مسابقات المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر ب میزبانی دانشگاه بوعلی سینا همدان مقام اول انفرادی در رشته بدمینتون را کسب کردم.
وی اضافه کرد: حدود ۲۳ سال مشغول به بازی در این رشته هستم و ۱۷ سال بطور مداوم در مسابقات کشوری حضور داشتم.
میزبانی همدان بسیار عالی بود
وی میزبانی همدان را در المپیاد دانشجویی عالی ذکر کرد و گفت: با توجه به اینکه همدان برای اولین بار در مسابقه بدمینتون میزبان بوده است سطح دانشجویی مسابقات و میزبانی بسیار خوب بود.
وی که برای اولین بار به همدان سفر کرده است افزود: امیدوارم با تکرار برگزاری این مسابقات در استان خوش آب و هوای همدان باعث شود ورزشکاران بیشتری به همدان سفر کنند.
حنانه کبیری که خواهر کوچکتر است نیز در چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر مدال نقره را کسب کرده، سطح مسابقات را خوب عنوان کرد و گفت: فینال بازی‌ها بسیار خوب و زیبا بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی