پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۶۶۸
|
کد خبر: ۷۲۸۹
دانشگاه تهران، بیشترین مدال مسابقات شنای چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور را از آن خود کرد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۷ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، در ماده ۵۰ مترشنای آزاد؛ پانیذ ولدمنصوری از دانشگاه تهران، نازلی حضوری از دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان و سونیا سپهی از دانشگاه شیراز در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

پدر ماده ۵۰ مترقورباغه؛ هنگامه نیک زارع از دانشگاه تهران به مقام اول رسید، نازلی حضوری از دانشگاه شهید مدنی آذربایجان دوم شد و عطیه چهل امیرانی از دانشگاه الزهرا تهران در جایگاه سوم قرار گرفت.

پانیذ ولدمنصوری از دانشگاه تهران قهرمان ماده ۵۰ متر کرال پشت شد و فاطمه بهاری از دانشگاه شیراز و راسپینا قویدل از دانشگاه تهران به ترتیب دوم و سوم شدند. در ۲۵×۴متر آزاد تیمی؛ دانشگاه تهران با حضور هنگامه نیک زارع، یلدا مجمع، راسپینا قویدل و پانید ولد منصوری قهرمان شد، دانشگاه فردوسی مشهد با حضور مهدیس حین زاده، پریسا اسلام پور، شکیبا کیوانی و شبنم پایلی در مقام دوم قرار گرفت و دانشگاه شیراز با حضور سونیا سپهی، زینب جاماسبی، فاطمه ایمانی و فازمه بهاری سوم شد.

در ماده ۲۵ متر قورباغه؛ مقام اول به مبینا قاسمی از دانشگاه تهران رسید و هنگامه نیک زاد از دانشگاه تهران و پریا حسینی راد از دانشگاه بوعلی سینا در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. در ماده ۲۵ متر پروانه؛ مبینا قاسمی از دانشگاه تهران اول شد و راسپینا قویدل از دانشگاه تهران و شبنم پاپلیک از دانشگاه فردوسی مشهد به ترتیب دوم و سوم شدند.

پانید ولدمنصوری از دانشگاه تهران در سکوی قهرمانی ماده ۲۵ متر آزاد قرار گرفت و نازلی حضوری از دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و مبینا قاسمی از دانشگاه تهران در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. در ماده ۵۰×۴ متر آزاد تیمی؛ مقام اول به دانشگاه تهران، مقام دوم به دانشگاه فردوسی مشهد و مقام سوم به دانشگاه شیراز رسید.

گفتنی است؛ چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور با شعار "رفاقت در میدان، رقابت در ایثار" از دهم تا ۲۶ مردادماه در ۹ رشته ورزشی در دانشگاه بوعلی‌سینا در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی