پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۰۸
|
کد خبر: ۷۲۹۲
معاون فنی چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور گفت: تاکنون ۷ رشته از ۹ رشته ورزشی حاضر در این مسابقات کار خود را به اتمام رساندند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۶ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۲

در چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور

 

به گزارش بسنا، شهناز روزبهانی بیان کرد: در این دوره، بیشترین استقبال از رشته‌های ورزشی بدمینتون، شنا و دو و میدانی انجام شد.

وی ادامه داد: در رشته بسکتبال سه نفره ۷ دانشگاه و ۳۸ شرکت داشتند، در رشته شنا نیز ۲۳ دانشگاه و ۷۱ نفر در سه ماده انفرادی و دو ماده تیمی شرکت کرده بودند.

روزبهانی با اشاره به اینکه در رشته بدمینتون ۲۶ دانشگاه و ۸۸ نفر شرکت داشتند، اظهار کرد: تمام داوران بدمینتون و دو و میدانی از کادر داوری استان همدان بودند.

وی افزود: همچنین در تنیس روی میز ۵۵ نفر از ۲۱ دانشگاه، در رشته دو میدانی ۶۲ نفر از ۲۲ دانشگاه، در رشته هفت سنگ ۴۲ نفر از ۱۳ دانشگاه و در رشته آمادگی جسمانی ۶۴ نفر از ۲۲ دانشگاه شرکت داشتند.

به گفته معاون فنی چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور طبق نظرسنجی از شرکت کنندگان در المپیاد، تا امروز میزبانی دانشگاه بوعلی‌سینا رضایت بخش بوده است.

گفتنی است؛ چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور با شعار "رفاقت در میدان، رقابت در ایثار" از دهم تا ۲۶ مردادماه در ۹ رشته ورزشی در دانشگاه بوعلی‌سینا در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی