پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۵۸
|
کد خبر: ۷۲۹۶
قهرمان دو چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور گفت: سطح برگزاری مسابقات و میزبانی دانشگاه بوعلی بسیار با برنامه و دقیق بود.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۹ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۲

رضایت دونده قهرمان المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر از میزبانی دانشگاه بوعلی

به گزارش بسنا، سپیده صارمی جلال اظهار کرد: میزبانی دانشگاه بوعلی بسیار با برنامه و عالی بود. مسابقات در رأس ساعت شروع شد و داوری‌ها نیز سطح بالایی داشت.
صارمی جلال تصریح کرد: با توجه به اینکه من سابقه ۱۲ سال حضور در لیگ برتر و سه سال، عضویت در تیم ملی را دارم، سطح کیفیت ورزشکاران خیلی برایم بالا نبود.
وی ادامه داد: سال ۹۵ عضو تیم ملی جوانان ایران بود و در مسابقات آسیایی جوانان ویتنام، نفر پنجم شدم همچنین در رو ۸۰۰ متر، رکورد سوم برتر کشور را دارم.
این دونده قهرمان خاطرنشان کرد: در سال‌هایی که دونده لیگ برتر بودم عناوین مختلفی کسب کردم و بیشتر مدال‌هایم نقره و برنز بودند.
سپیده صارمی جلال، ۲۴ ساله و دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته بیومکانیک ورزشی در دانشگاه بوعلی است که در چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور مدال طلای دو ۸۰۰ متر و ۱۵۰۰ متر را از آن خود کرد.
گفتنی است؛ چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور با شعار "رفاقت در میدان، رقابت در ایثار" از دهم تا ۲۶ مردادماه در ۹ رشته ورزشی در دانشگاه بوعلی‌سینا در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی