پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۱۴
|
کد خبر: ۷۳۱۱
رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: در آینده کشور به نسلی نیاز داریم که به گذشتگان خود افتخار و به فداکاری و زحمات آن‌ها مباهات کنند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۹ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲

نسل آینده به فداکاری گذشتگان خود افتخار کنند

به گزارش بسنا، حسین رضوان در آیین اختتامیه المپیاد دختران بیان کرد: باعث افتخار بود که دانشگاه بوعلی‌سینا میزبان بخشی از برنامه‌های کنگره ۸ هزار شهید استان همدان تحت عنوان این المپیاد بود.

وی با بیان اینکه همچنین باعث افتخار مضاعف دانشگاه است که این المپیاد با نام سردار حاج حسین همدانی در حال برگزاری است، افزود: هدف دانشگاه این است که دانشجویانی برای آینده کشور تربیت کند که بتوانند علم افتخار نسل‌های قبل را که برافراشته نگه دارند و مردانه پای ایستادگی آن‌ها بایستند.

رضوان با اشاره به اینکه دانشجویان شاهد و ایثارگر جز بهترین دانشجویان هستند، اظهار کرد: در آینده کشور به نسلی نیاز داریم که به گذشتگان خود افتخار کنند و به فداکاری و زحمات آن‌ها مباهات کنند.

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا ادامه داد: همچنین نسل آینده باید تلاش‌های گذشتگان خود را ارج نهند و قطعا دانشجویان شاهد و ایثارگر این مسیر را به خوبی ادامه می‌دهند.

وی تصریح کرد: علیرغم تمام مشکلات، کشور نقاط مثبت زیادی را نسبت به سایر ملل دارد و یکی از نقاط درخشان ملت ما، انقلاب اسلامی ایران است که امیدواریم بتوانیم به پاس زحمات بزرگان خود در این مسیر قدم برداریم.

رضوان افزود: امیدواریم پیامی که همه ما از این کنگره با خود می‌بریم پیام اعتلا و تلاش در جهت اعتلای نظام جمهوری اسلامی و عظمت ملت ایران باشد.

گفتنی است؛ چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور با شعار "رفاقت در میدان، رقابت در ایثار" از دهم تا ۲۶ مردادماه در ۹ رشته ورزشی در دانشگاه بوعلی‌سینا در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست