پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۶۹
|
کد خبر: ۷۳۱۲
رئیس انجمن شنا در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از افزایش چشم‌گیر سطح شناگران دختر در چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش‌عالی کشور خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۴ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، شعله خداداد کاشی اظهار کرد: در این دوره از المپیاد خوشبختانه مشکل خاصی نداشتیم و سطح مسابقات به صورت چشم‌گیری نسبت به سنوات قبل، افزایش پیدا کرده بود و شناگران رکورد بهتری ثبت کردند.

خداداد کاشی با اشاره به برگزاری مواد تیمی برای اولین بار در این دوره، تصریح کرد: انتظار می‌رود در سال‌های آینده متراژ‌ها را بالا ببریم، چون سطح شناگران بالاتر رفته است.

وی با تشکر از میزبانی دانشگاه بوعلی سینا در این دوره از المپیاد، عنوان کرد: هر میزبانی، نقاط ضعف و قوتی دارد، اما همین که دانشگاه بوعلی‌سینا، میزبانی این دوره از المپیاد را قبول کرده، نشان دهنده این است که تلاش می‌کند تا سطح ورزش در دانشگاه خود را افزایش دهد و همچنین در جهت اهداف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گام بردارد.

رئیس انجمن شنا در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و عضو هیئت علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، ادامه داد: در همدان، مشکلی برای برگزاری مسابقات وجود نداشت و باید از زحمات دکتر علی‌دوست، مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم و دکتر مومنی، مدیر تربیت بدنی و امور فوق برنامه دانشگاه بوعلی‌سینا در برگزاری این المپیاد، تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است؛ چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور با شعار "رفاقت در میدان، رقابت در ایثار" از دهم تا ۲۶ مردادماه در ۹ رشته ورزشی در دانشگاه بوعلی‌سینا در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی