پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۶۴
|
کد خبر: ۷۳۱۵
دکتر حسین رضوان، با صدور پیامی، روز خبرنگار را تبریک گفت.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، متن پیام دکتر رضوان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبرنگاران سفیرانی آگاهی بخش و صدای رسای جامعه هستند و با فعالیت خود روح خودباوری و امید را در مردم زنده کرده و نقش محوری و زیربنایی در شکل‌گیری هویت سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور را ایفاء می‌کنند.

در دنیای امروز، نفوذ رسانه‌ها و فضای مجازی و سرعت گردش اطلاعات عامل اصلی شکل‌گیری تحولات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ملی و جهانی است. از این رو خبرنگاران مستقل، منصف و آزاداندیش به عنوان چشمان تیزبین جامعه همراه با سرعت و دقت در انعکاس اخبار نقشی بنیادین در شناخت حقیقت و مهندسی تحولات کشور به نفع مردم دارند.

بی تردید لازمه حضور مقتدرانه و تأثیرگذار در این شبکه جهانی، فراهم کردن زمینه انتشار اخبار و توانمندی‌های متعدد و بی نظیر کشور است، تا جهانیان در جریان روند پیشرفت در عرصه‌های مختلف کشور قرار گرفته و به اهمیت تکیه بر توان داخلی پی ببرند.

اینجانب همزمان با هفدهم مردادماه، روز خبرنگار را به همه تلاشگران توانمند این حوزه تبریک عرض نموده و مراتب تقدیر خود را از همه خبرنگاران عزیز استان همدان و نیز رسانه‌های محترم ملی و بین المللی که در طول سالیان اخیر با دانشگاه بوعلی‌سینا همکاری و همراهی داشته‌اند و با تلاش‌های صادقانه خود اخبار موفقیت‌های این دانشگاه را در سطوح مختلف منعکس کرده‌اند، ابراز می‌دارم و دست این عزیران را برای ادامه همکاری‌های رسانه‌ای به گرمی می‌فشارم.

از درگاه خداوند متعال، توفیق و سلامتی روز افزون‌تان را در خدمت به مردم عزیز و سرافراز ایران اسلامی آرزومندم.

دکتر حسین رضوان
رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست