پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۵۷
|
کد خبر: ۷۳۱۸
چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در بخش پسران، روز جمعه ۲۰ مردادماه با حضور مسئولین کشوری و استانی به صورت رسمی افتتاح و مشعل المپیک توسط سعید نوروزی، قهرمان بوکس آسیا حمل می‌شود.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، دانشگاه بوعلی‌سینا از ۱۰ تا ۱۷ مردادماه میزبان این دوره از المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در بخش دختران بود و از ۱۹ تا ۲۶ مردادماه نیز میزبان دانشجویان شاهد و ایثارگر در بخش پسران است.

آیین افتتاحیه بخش پسران این دوره از مسابقات، شامگاه جمعه ۲۰ مردادماه از ساعت ۲۱ در باغ فرهنگی تفریحی دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار می‌شود.

مشعل این دوره از المپیاد در بخش پسران نیز، توسط سعید نوروزی از خانواده دانشگاه بوعلی‌سینا، قهرمان بوکس آسیا و مربی تیم ملی، حمل می‌شود.

اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان، چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور را با شعار «رفاقت در میدان، رقابت در ایثار» از ۱۰ تا ۲۶ مردادماه ۱۴۰۲ در ۹ رشته ورزشی به میزبانی دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه