پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۱۷
|
کد خبر: ۷۳۱۹
پذیرش تیم‌های اعزامی از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برای برگزاری چهارمین دوره المپیاد دانشجویان پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در ستاد برگزاری دانشگاه بوعلی‌سینا از صبح امروز پنجشنبه ۱۹ مردادماه شروع و مراحل پذیرش توسط کمیته پذیرش در ستاد برگزاری، در حال انجام است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، چهارمین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با شعار «رفاقت در میدان، رقابت در ایثار» در بخش دختران از تاریخ ۱۰ تا ۱۷ مردادماه به میزبانی دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد و همچنین بخش پسران این دوره نیز از تاریخ ۱۹ تا ۲۶ مردادماه، میهمان دانشگاه بوعلی‌سینا هستند.
گفتنی است دانشجویان شاهد و ایثارگر در این دوره المپیاد در رشته‌های ورزشی والیبال، بسکتبال، فوتسال، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، دو و میدانی، آمادگی جسمانی و هفت سنگ با همدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

افتتاحیه رسمی این دوره از المپیاد برای پسران، شامگاه جمعه ۲۰ مردادماه، برگزار می‌شود. میهمانان مدعو در افتتاحیه؛ معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان، مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان و مدیران استانی همدان در این برنامه حضور خواهند داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه