پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۹۵
|
کد خبر: ۷۳۳۸
دکتر رضوان در آیین افتتاحیه چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر شاهد و ایثارگر:

آرمان‌های شهدا باید الگو و سرمشق ما در همه عرصه‌ها باشد

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: باید تلاش کنیم تا در مسیر شهدا قرار بگیریم و آرمان‌های شهدا را الگو و سرمشق خود در تمام عرصه‌ها قرار دهیم
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۵ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، حسین رضوان در آیین افتتاحیه المپیاد پسران با عرض خیرمقدم به تیم‌های ورزشی حاضر، اظهار کرد: دانشگاه بوعلی‌سینا میزبان چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور است که این المپیاد ذیل برنامه‌های کنگره هشت‌هزار شهید استان همدان و پاسداست یک تن از علمداران سپاه اسلام یعنی شهید همدانی برگزار می‌شود.

رضوان با اشاره به شعار این المپیاد یعنی رفاقت در میدان، رقابت در ایثار، تصریح کرد: شعار این المپیاد در هشت سال دفاع مقدس اتفاق افتاد و ما اینجا جمع شدیم بگوییم که با این شعار راه پدران و عزیزانمان که از جان خود گذشتند و عظمت آفریدند، دنبال می‌کنیم و مدال افتخار را به گردن می‌آویزیم و علم را به دست می‌گیریم تا در مسیر شهدای عزیز قدم برداریم.

وی با تشکر از دانشگاه‌هایی که تیم‌های ورزشی خود را اعزام کردند، مطرح کرد: امیدواریم این المپیاد، یکی از المپیاد‌های مطرح کشور باشد و شرکت کنندگان آن در تمام رقابت‌ها موفق باشند، مانند ستاره در آسمان بدرخشند.

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا ادامه داد: همانطور که شهدا در هشت سال دفاع مقدس مانند ستاره درخشیدید انشالله بتوانیم پیرو عزیزان باشیم و جا بر پای این عزیزان بگذاریم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست