پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۹۴
|
کد خبر: ۷۳۵۴
دکتر علی‌دوست گفت: دانشگاه بوعلی‌سینا در میزبانی چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، سربلند شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۲

سربلندی دانشگاه بوعلی سینا در میزبانی چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر

به گزارش بسنا، ابراهیم علی‌دوست قهفرخی با اشاره به افزایش سطح کیفی این دوره از المپیاد نسبت به سنوات قبل، اظهار کرد: سومین دوره این المپیاد پس از یک وقفه ۱۰ ساله به میزبانی دانشگاه‌های اصفهان و صنعتی اصفهان در سال ۱۴۰۱ برگزار شد که این المپیاد، شرکت کنندگان بیشتری نسبت به این دوره داشت، اما از نظر کیفیت برگزاری مسابقات، چهارمین دوره که به میزبانی دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار می‌شود، سطح بسیار بالاتری دارد.
علی‌دوست تصریح کرد: این المپیاد در هفت رشته قهرمانی برگزار می‌شد که در این دوره دو رشته همگانی به آن اضافه شده و دانشجویان در رشته‌های والیبال، بسکتبال، فوتسال، تنیس روی میز، بدمینتون، دو و میدانی، شنا، آمادگی جسمانی و هفت‌سنگ با یکدیگر رقابت می‌کنند.
وی با اشاره به برگزاری چهارمین دوره این المپیاد از تاریخ ۱۰ تا ۲۶ مردادماه به میزبانی دانشگاه بوعلی‌سینا، توضیح داد: در ارزیابی صورت گرفته از تیم‌های حاضر در این دوره، مربیان و ورزشکاران، رضایت زیادی از عملکرد دانشگاه بوعلی‌سینا در میزبانی این دوره از المپیاد داشتند.
مدیرکل تربیت بدنی سازمان دانشجویان ادامه داد: رویکرد ما در اعطای میزبانی مسابقات دانشجویان این است تا از دانشگاه‌های مطرح و معتبر مانند دانشگاه بوعلی سینا که سابقه میزبانی دارند استفاده کنیم تا کم‌تر دچار چالش شویم، اما رویکرد دیگری هم داریم که میزبانی مسابقات را به دانشگاه‌های کوچک‌تر بسپاریم تا زیرساخت‌های خود را تقویت کنند، اما توجه به این رویکرد به دلیل محدودیت منابع مالی، مغفول مانده است.
علی‌دوست در پایان از عوامل برگزاری این المپیاد در دانشگاه بوعلی‌سینا به ویژه دکتر حسین رضوان ریاست دانشگاه، دکتر مهرداد عنبریان عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا و بازرس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و دکتر ابراهیم نصیرالاسلامی، معاون دانشجویی دانشگاه، تقدیر کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست