پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۵۵۱
|
کد خبر: ۷۳۵۹
تیم تنیس روی میز دانشگاه بوعلی سینا قهرمان چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در بخش پسران شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۲

دانشگاه بوعلی‌سینا بر سکوی قهرمانی مسابقات تنیس روی میز ایستاد

 

به گزارش بسنا، تیم تنیس روی میز دانشگاه بوعلی‌سینا با حضور مرتضی رضایی، سعید شریف نیا، محمد علی دادسنج و امیرحسین راستی، مقام اول چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در بخش پسران را کسب کرد.

مربی تیم تنیس روی میز دانشگاه بوعلی‌سینا مسعود عزیزیان است که از دانشجویان دوره دکتری آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی همین دانشگاه بوده و توانست این تیم این را به سکوی اول مسابقات برساند.

دانشگاه فردوسی مشهد با ترکیب محمدمهدی گرمابی، علیرضا یاسری و عرفان کریمیان در جایگاه دوم فرار گرفت و دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر با حضور حسین گنجی و سپهر کلانکی و دانشگاه سمنان با حضور ماهان سلامی و محمدحسین عبدلی به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

گفتنی است؛ چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور با شعار "رفاقت در میدان، رقابت در ایثار" از ۱۰ تا ۲۶ مردادماه در ۹ رشته ورزشی در دانشگاه بوعلی‌سینا در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی