پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۸۷
|
کد خبر: ۷۳۷۸
دکتر منظمی گفت: در مسابقات والیبال چهارمین دوره المپیاد دانشجویان پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها ۱۰ داور بومی و ملی حضور داشتند که بر سطح کیفی مسابقات تأثیر به سزایی گذاشتند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۹ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۲

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی چهارمین دوره المپیاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، امیرحسین منظمی اظهار کرد: سطح برگزاری این دوره از المپیاد از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نسبت به سال قبل بالاتر بود و میزبان تلاش کرده بود این رویداد به بهترین شکل برگزار شود.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون والیبال اضافه کرد: ۴ تیم برتر والیبال هم‌سطح با مسابقات المپیاد کل کشور ور این دوره از المپیاد داشتند.

وی تصریح کرد: چهارمین دوره المپیاد دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور نشان داد که دانشگاه‌ها روی تیم‌های خود سرمایه‌گذاری کردند و دانشجویان مستعد می‌توانند با برنامه‌ریزی در سطح بالاتر حضور داشته باشند.

منظمی با اشاره به اینکه ۵ بازیکن در این دوره از المپیاد حضور داشتند که می‌توانند در تیم ملی باشند، افزود: میزبانی همدان عالی و سالن‌ها هم استاندارد بود.

وی مطرح کرد: در چهارمین دوره المپیاد دانشجویان پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها ۱۰ داور بومی حضور داشتند که بر سطح کیفی مسابقات تاثیر خوبی گذاشتند، علاوه بر این، دو داور ملی و بین‌المللی از تهران مسابقات را داروی کردند.

منظمی بیان کرد: برگزاری رویداد‌های این‌چنینی علاوه بر اینکه در سلامت روح و جسم دانشجویان تاثیر دارد می‌تواند از معضلات اجتماعی نیز جلوگیری کند.

رئیس انجمن والیبال وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پایان بیان کرد: پیشنهاد می‌کنم دانشگاه بوعلی‌سینا به عنوان یکی از دانشگاه‌های مطرح کشور زیرساخت‌های خود را افزایش دهد.

گفتنی است؛ چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور با شعار "رفاقت در میدان، رقابت در ایثار" از دهم تا ۲۶ مردادماه در ۹ رشته ورزشی در دانشگاه بوعلی‌سینا در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست