پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۸۲
|
کد خبر: ۷۳۸۷
مدیرکل امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: به اذعان کمیته داوران و انجمن‌های رشته‌های مختلف ورزشی شرکت کننده در چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش‌عالی کشور سطح مسابقات به ویژه فوتسال و والیبال بسیار بالا و حتی از سطح المپیاد قهرمانی تبریز نیز بالاتر بود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۵ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، سیدفردین تقی‌زاده در آیین اختتامیه نهایی این المپیاد بیان کرد: این دوره از المپیاد در سطح بالایی برگزار شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی و تمامی برگزارکنندگان این رویداد، اظهار کرد: خوشبختانه چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با رضایت‌مندی خوب از طرف شرکت کنندگان به اتمام رسید.

تقی‌زاده ادامه داد: به اذعان کمیته داوران و انجمن‌های رشته‌های مختلف ورزشی شرکت کننده در المپیاد سطح مسابقات به ویژه فوتسال و والیبال بسیار بالا و حتی از سطح المپیاد قهرمانی تبریز نیز بالاتر بود.

وی با اشاره به اینکه بخشی از اوقات فراغت دانشجویان در دانشگاه باید صرف ورزش شود، افزود: پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش‌عالی سال ۱۴۰۴ در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

تقی‌زاده ادامه داد: دانشگاه شیراز سال ۹۷ میزبان المپیاد قهرمانی بود که به طور شایسته‌ای این رویداد را برگزار کرد و امیدواریم پنجمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش‌عالی را نیز به بهترین نحو ممکن برگزار کنند.

گفتنی است؛ چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور با شعار "رفاقت در میدان، رقابت در ایثار" از ۱۰ تا ۲۶ مردادماه در ۹ رشته ورزشی در دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست