پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۹۳
|
کد خبر: ۷۳۸۹
مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان از میزبانی دانشگاه شیراز در پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۷ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، دکتر سیدفردین تقی‌زاده در حاشیه اختتامیه اظهار کرد: اختتامیه چهارمین دوره این المپیاد به میزبانی دانشگاه بوعلی‌سینا در حالی برگزار شد که در مجموع امتیازات و مدال‌های کسب شده، دانشجویان دانشگاه خوارزمی در جایگاه اول قرار گرفت و سرپرست این دانشگاه، کاپ قهرمانی چهارمین المپیاد را دریافت کرد.

تقی‌زاده تصریح کرد: دانشگاه بوعلی‌سینا در جایگاه دوم قرار گرفت و سرپرست این دانشگاه کاپ کاروان دوم و دانشگاه تهران با قرار گرفتن در جایگاه سوم، کاپ تیم سوم را دریافت کرد.

وی با بیان اینکه سطح برگزاری مسابقات بسیار عالی بود، مطرح کرد: به اذعان انجمن‌های والیبال و فوتسال، سطح مسابقات بسیار بالا و این مسابقات در سطحی عالی انحام شده است.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان دانشجویان، خاطرنشان کرد: دانشگاه وظیفه خطیری برعهده دارد و می‌بایست زمینه مشارکت دانشجویان را در میادین ورزشی فراهم کند، چراکه به اذعان داوران و افرادی که در این المپیاد حضور داشتند، برخی ورزشکاران شایستگی حضور در لیگ را دارند بنابراین باید شناسایی و معرفی شوند.

تقی‌زاده در رابطه با میزبانی دانشگاه بوعلی‌سینا در این المپیاد، گفت: میزبانی بسیار عالی بود و رضایت‌مندی زیادی در پی داشت و امیدواریم المپیاد‌های بعدی نیز با کیفیت بالایی برگزار شود و شاهد رضایت‌مندی شرکت‌کنندگان باشیم.

در انتهای اختتامیه این المپیاد، پرچم پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور، تقدیم دانشگاه شیراز شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه