پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۲۶۰
|
کد خبر: ۷۳۹۱
مدیریت امور آموزشی دانشگاه بوعلی‌سینا جزئیات مشروطی بیش از حد، تمدید سنوات اولیه و تمدید سنوات ارفاقی برای دانشجویان مقاطع مختلف را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۲

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش بسنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

۱) مشروطی بیش از حد: دانشجویان کارشناسی پیوسته با ۳ ترم مشروطی و بیشتر، کارشناسی‌ارشد، کارشناسی ناپیوسته و کاردانی با ۲ ترم مشروطی و بیشتر، برای اخذ مجوز ادامه تحصیل خود در اسرع وقت از طریق سامانه آموزشی گلستان، پیشخوان کمیسیون موارد خاص دانشگاه حداکثر تا روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد اقدام نمایند. در غیر این صورت نسبت به ثبت وضعیت اخراج اقدام خواهد شد.

۲) تمدید سنوات اولیه: چنانچه نیم‌سال آینده (۴۰۲۱) برای یک دانشجوی کارشناسی پیوسته نیم‌سال‌های ۹ و ۱۰، کارشناسی‌ارشد نیم‌سال ۵ و ۶، دکتری نیم‌سال ۹ و ۱۰ و کاردانی و کارشناسی ناپیوسته نیم‌سال ۵ باشد لازم است حداکثر تا روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد، از طریق سامانه آموزشی گلستان از مسیر: (منو، پیشخوان، درخواست‌های آموزشی، ایجاد درخواست جدید و انتخاب درخواست تمدید سنوات نیم‌سال مربوطه) اقدام نماید. در غیر این صورت نسبت به ثبت وضعیت عدم مراجعه اقدام خواهد شد.

۳) تمدید سنوات ارفاقی: برای درخواست تمدید سنوات نیم‌سال ۶ و بیشتر برای دانشجویان کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و نیم‌سال ۱۱ و بیشتر برای دانشجویان کارشناسی، نیم‌سال ۷ برای دانشجویان کارشناسی‌ارشد و نیم‌سال‌های ۱۱ و ۱۲ برای دانشجویان دکتری از طریق سامانه آموزشی گلستان، پیشخوان کمیسیون موارد خاص حداکثر تا روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد اقدام گردد. در غیراین صورت نسبت به ثبت وضعیت عدم مراجعه اقدام خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش