پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۱۸۰
|
کد خبر: ۷۴۴۷
آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز این وزارت‌خانه، مهرماه امسال برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۲

به گزارش بسنا و به نقل از مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش، براساس معیار‌های صلاحیت و شایستگی‌های مرتبط با احراز شغل مربی امور آموزش معلولین، آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش را برگزار می‌کند.

ثبت‌نام این آزمون به صورت اینترنتی از روز جمعه ۱۷ شهریور آغاز شده و تا پایان روز جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ ادامه دارد. این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و متقاضیان باید در مدت زمان اعلام شده، نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده و از موکول نمودن آن به روز‌های پایانی خودداری کنند.

زمانی که سامانه برای ویرایش اطلاعات داوطلبان باز می‌شود، داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پروفایل کاربری خود و کلیک بر روی بخش «ویرایش اطلاعات» اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت شده خود کنند.

کارت شرکت در آزمون، از تاریخ دوشنبه ۱۷ مهرماه ۱۴۰۲ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir قرار خواهد گرفت. تاریخ دقیق برگزاری آزمون، هفته اول مهرماه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

متقاضیان می‌توانند برای مطالعه دفترچه راهنما و ثبت‌نام به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir مراجعه نمایید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی