پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۸۰۴
|
کد خبر: ۷۶۸۳
با حضور استاندار و رؤسای دانشگاه‌های استان؛

پژوهشگران برتر استان همدان تقدیر شدند + گزارش تصویری

ستاد برگزاری هفته پژوهش ۱۴۰۲ استان همدان، در مراسمی از پژوهشگران برتر استانی با حضور استاندار و رؤسای دانشگاه‌های استان تقدیر کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۱۸ آذر ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، علی یلفانی، ستار عزیزی و سیروس قنبری از دانشگاه بوعلی‌سینا، سعیدآریاپوران و علی نوری از دانشگاه ملایر و علیرضا عقیقی از دانشگاه پیام نور در حوزه علوم انسانی به عنوان پژوهشگران برتر استان تقدیر شدند.

از سلمان خزایی، مریم فرهادیان و انسیه جنابی از دانشگاه علوم پزشکی همدان، آرش قربانی چقامارانی، سعید عزیزیان و بابک ژاله از دانشگاه بوعلی‌سینا به عنوان پژوهشگران برتر در بخش علوم پایه، تقدیر شد.

فاطمه دارابی از دانشگاه علوم پزشکی اسدآباد و عفت صادقیان، سیده زهرا معصومی قاضی نوری، مریم مهرپویا و شیوا برزوئی از دانشگاه علوم پزشکی همدان به عنوان پژوهشگران برتر حوزه علوم پزشکی معرفی شدند.

از جواد بهنامیان، حسن علم خواه و محسن گودرزی از دانشگاه بوعلی‌سینا، وهاب سرافرازی و شعیب بابایی توسکی از دانشگاه صنعتی همدان و اسماعیل شریفی از دانشگاه علوم پزشکی همدان در بخش فنی و مهندسی، فخرالدین صالحی، سعید کریمی و دوستمراد ظفری از دانشگاه بوعلی‌سینا، مهرداد چراغی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، علیرضا ایلدرمی و روح الله کریمی از دانشگاه ملایر در بخش کشاورزی تقدیر شد.

در بخش هنر و معماری حسن سجادزاده از دانشگاه بوعلی‌سینا و حسین اردلانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان به عنوان پژوهشگران برتر استان معرفی و تقدیر شدند.

همچنین از اسماعیل همتی ازندریانی از دانشگاه بوعلی‌سینا و فرشید قربانی شهنا از دانشگاه علوم پزشکی همدان در حوزه ارتباط با جامعه و صنعت تجلیل شد.

سعید شریفی رهنمو، سعید شاملو کاظمی، حسن سپهر منصوری، مرتضی ترابی، مهتاب اسلامی پناه، مصطفی صداقت نیا، فاطمه اسدی مهرگان، راضیه چهارمحالی، امین نظری، پویا عاقل پور و روژین فصیحی از دانشگاه بوعلی‌سینا، محمد ملکی انور از دانشگاه فرهنگیان، زهرا چگینی، بشرا زارعی، سمانه صفری، فاطمه شهبازی، شهاب قادری، امیرمحمد صالحی، سارا عبدلی، علی فتحی جوزدانی و سامره قلیچ خانی از دانشگاه علوم پزشکی همدان، فاطمه زارعی از دانشگاه صنعتی همدان، فوزیه بیگ محمدی از دانشگاه ملایر، مهدی صفا از دانشگاه آزاد اسلامی همدان و نگار خیابان چیان از جهاد دانشگاهی همدان در حوزه‌های علوم انسانی، علوم پایه، علوم پزشکی، علوم مهندسی، علوم کشاورزی و هنر و معماری تقدیر شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست