پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۸۳۱
|
کد خبر: ۷۷۲۵
در اطلاعیه‌ای توسط اداره رفاه دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا تشریح شد؛

وام‌های دانشجویی چه زمانی پرداخت می‌شوند؟!

اداره‌ رفاه دانشجویی دانشگاه جزئیات پرداخت وام‌های ترم جاری را شرح داد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۰۳ دی ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

با توجه به اتمام مهلت ثبت درخواست وام‌های دانشجویی، کلیه درخواست‌هایی که در مهلت مقرر در سامانه صندوق رفاه ثبت شده، توسط کارشناسان اداره رفاه بررسی و در حدود اعتبارات، تأیید و به صندوق رفاه ارسال گردیده است.

نتیجه کلیه مراحل بررسی وام در دانشگاه و صندوق رفاه با کاربری شخصی دانشجو و در ستون وضعیت، مقابل هر یک از وام‌های درخواستی به طور مجزا قابل مشاهده است.

وضعیت درخواست‌هایی که در سامانه به دلایلی از جمله عدم احراز شرایط آموزشی، عدم تحویل به موقع مدارک، نقص مدارک و یا کمبود اعتبار توسط کارشناس قابل تأیید نبوده و در ستون وضعیت وام با عنوان "بررسی کارشناس دانشگاه" نمایش داده می‌شود با توجه به تخصیص اعتبار جدید، در صورت رفع نقص مدارک، حداکثر تا روز سه‌شنبه ۵ دی، مجددا بررسی و تأیید خواهد شد.

وضعیت درخواست‌هایی که در سامانه با کد عددی ۳۰،۴۳ و... نمایش داده می‌شود، علی‌رغم تأیید دانشگاه، همچنان در دست بررسی کارشناس صندوق رفاه بوده و در صورت رفع اشکال، تأیید و پرداخت خواهد شد.

کلیه درخواست‌های وام دانشجویان دوره روزانه که توسط صندوق رفاه تأیید و در ستون وضعیت وام با عنوان "پرداخت شده" نمایش داده می‌شود، حداکثر تا ۷۲ ساعت به‌صورت مستقیم از طرف صندوق رفاه به حساب دانشجو واریز می‌گردد.

کلیه درخواست‌های وام دانشجویان نوبت دوم "شبانه" که توسط صندوق رفاه تأیید و در ستون وضعیت وام با عنوان"پرداخت شده" نمایش داده می‌شود، حداکثر تا ۷۲ ساعت به حساب شهریه دانشگاه واریز می‌گردد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو