پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۷۸
|
کد خبر: ۷۷۶۶
رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا در پیامی به مناسبت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان تأکید کرد:

شعله پروفروغِ راه حاج‌قاسم هیچ‌وقت کم‌سو نخواهد شد

دکتر حسین رضوان گفت: صهیونیست‌ها هیچ‌گاه نتوانستند این مهم را بفهمند که راه حاج‌قاسم، راه مقاومت است و هیچ‌وقت شعله پرفروغش کم‌سو نخواهد شد.
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۸ - ۱۵ دی ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِلَّا الَّذينَ آمَنوا وَ عَمِلُوا الصّالِحاتِ وَ ذَكَرُوا اللَّهَ كَثيرًا وَ انتَصَروا مِن بَعدِ ما ظُلِموا ۗ وَ سَيَعلَمُ الَّذينَ ظَلَموا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبونَ ﴿شعراء - ۲۲۷﴾

مگر کسانی که ایمان آورده و کارهای شایسته انجام می‌دهند و خدا را بسیار یاد می کنند، و به هنگامی که مورد ستم واقع می‌شوند به دفاع از خویشتن (و مؤمنان) برمی‌خیزند؛ آنها که ستم کردند به زودی می‌دانند که بازگشتشان به کجاست!

صهیونیست‌ها و اربابانِ زبونشان یعنی آمریکا و به‌ظاهر ابرقدرت‌های اروپایی، در نقشه شومِ اخیر خود، با خیال باطلِ از بین بردن کامل حماس و مقاومت فلسطینی، بیش از هشتاد روزِ سخت است که در مقابل سربازانِ دلاور و مردم مقاوم فلسطین در غزه زمین‌گیر شده و به شدت سردرگم شده‌اند. آنان هیچ‌گاه هشدارهای جبهه مقاومت را جدی نگرفته و همچنان بر اشتباه استراتژیک خود در منطقه پافشاری می‌کنند. این اشتباه، نه‌تنها قدرت پوشالی آن‌ها را بیش از پیش تضعیف کرده، بلکه مردم اقصی نقاط جهان را با ماهیت متعفن این رژیم کودک‌کش آشنا خواهد کرد.

حالا پس از شکست مفتضحانه رژیم جعلی اسرائیل و آمریکای جنایت‌کار در عرصه‌های مختلف ظلم و استکبار در جهان، به ویژه فلسطین، سردمداران آنان در کمال سردرگمی و عصبانیت ناشی از کم‌عقلی، به خیالِ خامِ خود می‌توانند با کشتار زنان و کودکان زائر شهدا در کرمان، توسط ته‌مانده گندیده داعش، اسم و یاد شهدا به‌خصوص سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی را محو کنند. آنان هیچ‌گاه نتوانستند این مهم را بفهمند که راه حاج‌قاسم، راه مقاومت است و هیچ‌وقت شعله پرفروغش کم‌سو نخواهد شد.

اینجانب به نمایندگی از آحاد دانشگاهیان در دانشگاه بوعلی‌سینا، ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله)، مردم شريف ایران و خانواده‌های داغدار شهدای این حادثه تروریستی، اقدام کوردلانه ایادی استکبار علیه مردم بی‌دفاع را به شدت محکوم کرده و اعلام می‌دارم که هریک از مردم ایران در مقابل صهیونیسم، یک قاسم سلیمانی است و این راهِ سرخ را ادامه خواهد داد.

دکتر حسین رضوان
رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست