پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۴۲
|
کد خبر: ۷۷۶۷
بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی‌سینا در محکومیت جنایات تروریستی گلزار شهدای کرمان منتشر شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۱۵ دی ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

..... وَ سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبونَ (سوره مبارکه الشعراء آیه ۲۲۷)

و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می‌گردند.

شهادت جمعی از هموطنان که برای گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت مرد مخلص میدان جهاد، حاج قاسم سلیمانی، از نقاط دور و نزدیک خود را به گلزار شهدای کرمان رساندند، بسیار دردناک و مصیبتی بس سنگین بود که زبان از توصیف آن الکن است. تروریست‌های جنایتکار، زمانی که در میدان جنگ، حریف مردان مجاهد نیستند، رو به جنایت آورده و زنان و کودکان و بی‌گناهان را هدف حملات کور و وحشیانه خود قرار می‌دهند. صحنه‌های به خاک و خون افتادن زنان و مردان پاک سیرت و کودکان معصوم و بی دفاع، دل هر انسان آزاده و با شرافتی را به درد می‌آورد. تروریست‌های جنایت‌کار، سنگدل و جانی بار دیگر نشان دادند که بویی از انسانیت نبرده و دست از جنایت برنخواهند داشت و سیاست تنش‌زدایی با آنها، فقط و فقط آنها را در کشتار بی‌گناهان گستاخ‌تر می‌کند. اقدامات روزهای اخیر در ترور فرماندهان مقاومت، از شهید سید رضی موسوی گرفته تا فرماندهان بزرگ جبهه مقاومت، نشان می‌دهد دشمن صهیونیستی به دنبال جبران شکست‌های خود با شیوه ترور است. حتی به این بسنده نکرده و مردم بی‌گناه را نیز با گستاخی و بی رحمی تمام به خاک و خون می‌کشد. گویی که گمان کرده که جنایاتش بی پاسخ خواهد ماند. همچنان که رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی فرمودند، جنایتکاران «بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم، رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد. چه دستهای آلوده به خون بیگناهان و چه مغزهای مفسد و شرارت‌زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند، از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود. بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله»، ما اساتید بسیجی دانشگاه بوعلی سینا، ضمن اعتقاد راسخ به انتقام اصلی و راهبردی خون شهید سرافرازمان، سلیمانی عزیز، که همانا اخراج تروریست‌های آمریکایی از منطقه و نابودی دولت جعلی اسرائیل است، اعلام می‌داریم که باید پاسخی در خور و متناسب با فرمایش رهبر انقلاب به این جنایت داده شود. بهترین سیاست برای کاهش دشمنی و خباثت دشمن، تهدیدزدایی و پاسخ متناسب است نه تنش‌زدایی با تروریست‌هایی که جز زبان زور نمی‌فهمند.

دشمنان نیز بدانند که این مکتب، یعنی مکتب سرخ شهادت و مقاومت، تا تحقق حاکمیت توحید و عدالت و برپایی حکومت عدل مهدوی ادامه خواهد یافت و نابودی جریان باطل وعده حق و تخلف‌ناپذیر و سنت قطعی الهی است و آنها نمی‌توانند با ترور مجاهدانی همچون حاج قاسم عزیز و کشتار بی‌گناهان (برای ایجاد رعب و وحشت و فاصله انداختن بین مردم و جریان حق)، نور خدا را خاموش کنند، همچنانکه خداوند در قرآن می‌فرماید: «يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ». خون شهید سلیمانی، شهدای فلسطین، خون‌های پاک ریخته شده در شهر کرمان و شهدای مقاومت، گریبان جنایتکاران را رها نخواهد کرد و با ایجاد جوش و خروش و تسخیر قلوب آزادگان و جذب نصرت الهی، به تمدن منحط غرب پایان خواهد داد، و آرمان غایی الهی، یعنی حاکمیت توحید به دست مبارک خلیفه الله بر روی زمین، که تمام انبیا از آدم تا خاتم، اوصیا و اولیای الهی به دنبال آن بودند، به اذن الله تحقق خواهد یافت، ان‌شاءالله.

کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی سینا، ضمن محکومیت شدید این حادثه تروریستی و عرض تسلیت به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء)، مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران و به ویژه مردم کرمان و خانواده‌های داغدار، از خداوند رحمن برای شهداء این جنایت، علو درجات و حشر با اولیای الهی، برای مجروحان این جنایت، بهبودی و برای خانواده‌های داغدار صبر و اجر مسئلت می‌نماییم.

کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی‌سینا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه