پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۶۹۹
|
کد خبر: ۷۷۸۰
مدیریت امور آموزشی دانشگاه بوعلی‌سینا اعلام کرد:

برنامه امتحانات پایان‌ترم منتشر شد/ کارت ورود به جلسه را چطور بگیریم؟!

مدیریت امور آموزشی دانشگاه بوعلی‌سینا از انتشار برنامه امتحانات پایان‌ترم خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۲۰ دی ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، براساس اعلام مدیریت امور آموزشی دانشگاه بوعلی‌سینا، دانشجویان می‌توانند برای اخذ کارت ورود به جلسه امتحانات پایان‌ترم، از طریق گزارش ۴۲۸ سامانه گلستان اقدام نمایند و در جریان جزئیات تاریخ و ساعت دقیق امتحان خود قرار بگیرند.

لازم به ذکر است در صورت بدهکار بودن و یا ایجاد منع ثبت‌نام امکان دریافت کارت ورود به جلسه را نخواهد بود.

کارت ورود به جلسه امتحان از "گزارش ۴۲۸" در سامانه قابل اخذ می‌باشد، که پس از ورود در سامانه گلستان، به دو طریق زیر ممکن است:

۱- در قسمت پایین صفحه انتخاب گزینه "گزارش" و تایپ عدد ۴۲۸ و دوبار کلید Enter از صفحه کلید.

۲- از مسیر منوی کاربر (منوی اصلی≫ آموزش ≫ گزارش‌های آموزش ≫ دانشجو ≫ اطالعات ثبتنام و امتحان ≫ برنامه امتحان پایان‌ترم)

بازه برگزاری امتحانات پایان ترم، از ۲۸ دی تا ۱۲ بهمن است. در صورت عدم ثبت تاریخ و ساعت امتحان و یا ثبت تاریخ‌های امتحانی در خارج از بازه ذکر شده سریعا مراتب را به آموزش دانشکده خود اطلاع دهید.

به همراه داشتن تلفن همراه حتی به صورت خاموش، ساعت هوشمند، تبلت، mp3 پلیر، هندزفری و سایر وسایل الکتریکی ممنوع بوده و در صورت مشاهده، به منزله تقلب در جلسه امتحان محسوب خواهد شد.

دانشجویانی که برای ایشان غیبت بیش از حد کلاسی ثبت گردیده است، امکان شرکت در جلسه امتحان را ندارند.

ضروری است ۲۰ دقیقه قبل از شروع امتحان در محل برگزاری امتحان حضور بهم رسانده و پرینت گزارش ۴۲۸ را همراه داشته باشید.

از امضاء صورت جلسه امتحان اطمینان حاصل نمایید. عدم امضاء صورت جلسه امتحان، منجر به درج غیبت امتحانی برای دانشجو خواهد شد.

غیبت دانشجو در جلسه امتحان منجر به درج نمره صفر در کارنامه خواهد شد و نمره صفر ناشی از غیبت امتحانی قابلیت بلااثر شدن را نخواهد داشت. به بیانی دیگر، علیرغم کسب نمره قبولی در نیم سال‌های آتی برای درس مذکور، نمره صفر ناشی از غیبت امتحانی، کماکان در معدل نیم سال و معدل کل دانشجو موثر باقی خواهد ماند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش