پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۰۷۹
|
کد خبر: ۷۸۵۵
دو پروژه دانشکده شیمی و علوم نفت و فاز دوم دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه بوعلی‌سینا در نخستین روز از ایام‌الله دهه فجر افتتاح شد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، مراسم افتتاحیه این دو پروژه با حضور محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، معاونان وزارتخانه‌های علوم و نفت و مسئولان استانی امروز پنجشنبه ۱۲ بهمن برگزار شد.

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا در این مراسم با بیان اینکه پروژه مطالعه و احداث ساختمان دانشکده شیمی و علوم نفت در فاز اول در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع از سال ۱۳۸۶ آغاز به‌کار کرد و در ۱۳۹۵ به پایان رسید، مطرح کرد: برای اجرای این پروژه از محل قانون بودجه ۶۲ هزار و ۶۴۱ میلیون ریال جذب شده است.

رضوان با اشاره به احداث و تجهیز فاز دوم دانشکده شیمی و علوم نفت در زمینی به متراژ ۷۹۰۰ مترمربع بیان کرد: عملیات اجرایی این پروژه در سال ۱۳۹۱ آغاز شد و در ۱۴۰۲ پایان یافت به طوری که اعتبار جذب شده از محل قانون بودجه برای این پروژه ۱۷۴ هزار و ۹۵۴ میلیون ریال، از محل سفر رئیس جمهور ۲۰۰ هزار میلیون ریال و از محل کمک سایر دستگاه‌ها ۳۶۷ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی با بیان اینکه دانشکده شیمی و علوم نفت دانشگاه بوعلی در چهار طبقه، با اسکلت بتنی و نمای آجری احداث شده و دارای سیستم سرمایش چیلر و فن کویل و سیستم گرمایش دیگ آب گرم، هواساز و فن کویل است، خاطرنشان کرد: در مجموع زیربنای این پروژه ۱۲ هزار و ۹۰۰ مترمربع و مجموع اعتبار هزینه شده برای آن ۸۰۵ هزار و ۹۵ میلیون ریال است.

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا در ادامه به افتتاح پروژه فاز دوم دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: احداث و تجهیز فاز دوم دانشکده فنی و مهندسی در زمینی به مساحت ۷۲۵۰ مترمربع، در سه طبقه با اسکلت فلزی و نمای آجر سفال و سنگ انجام گرفت.

وی سال آغاز ساخت این پروژه را ۱۳۹۰ و سال خاتمه را ۱۴۰۲ عنوان کرد و یادآور شد: سیستم سرمایش این دانشکده چیلر و فن کویل و سیستم گرمایش آن دیگ آب گرم، هواساز و فن کویل است.

رضوان ادامه داد: اعتبارات جذب شده برای احداث این پروژه از محل قانون بودجه ۱۹۶ هزار و ۹۸۵ میلیون ریال، از محل سفر رئیس جمهور ۱۴۵ هزار میلیون ریال و از محل کمک سایر دستگاه‌ها ۳۵۹۹ میلیون ریال بوده و در مجموع ۳۴۵ هزار و ۵۸۴ میلیون ریال هزینه شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست