پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۰۴۶
|
کد خبر: ۷۸۶۲
انتخاب واحد ترم جدید از امروز شنبه ۱۴ بهمن آغاز شده و تا روز جمعه ۲۰ بهمن ادامه دارد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، لازم است دانشجویان گرامی قبل از انتخاب واحد ترم ۴۰۲۲، با ورود به سامانه گلستان و اخذ گزارش ۲۱۲ نسبت به مشاهده دروس ارائه شده برای آن دانشجو و انتخاب واحد‌های لازم برای این ترم اقدام کنند. گزارش ۲۱۲ شامل تمام دروس عمومی و اختصاصی ارائه شده برای فقط آن دانشجو می‌باشد و با دیگر دانشجویان دانشگاه یکسان نیست.

در مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته حداقل اخذ دروس ۱۲ واحد و حداکثر ۲۰ واحد می‌باشد و در صورتی که تعداد واحد‌های اخذشده بعد از حذف و اضافه زیر ۱۲ واحد باشد، اداره آموزش دانشکده نسبت به حذف دروس و ثبت مرخصی آن ترم اقدام می‌نماید.

حداقل واحد قابل اخذ در مقطع کارشناسی‌ارشد ۸ واحد و حداکثر ۱۴ واحد می‌باشد.

حداقل واحد قابل اخذ در مقطع دکتری ۶ و حداکثر ۱۰ واحد می‌باشد.

عدم ثبت انتخاب واحد به منزله انصراف از تحصیل می‌باشد، لذا چنان‌چه امکان تحصیل در این نیم‌سال را ندارید، حداکثر تا پایان حذف و اضافه از طریق پیشخوان سامانه گلستان درخواست مرخصی نمایید.

با توجه به اینکه سرترم تحصیلی نیم‌سال ۴۰۲۲ برای همه دانشجویان در سیستم ایجاد گردیده است، لذا در اسرع وقت نسبت به بررسی این موضوع از طریق منوی اطلاعات جامع خود اقدام نمایید. در صورت عدم وجود سرترم ۴۰۲۲ مراتب را در اسرع وقت از امور آموزشی دانشکده محل تحصیل پیگیری کنید.

برای دانشجویانی که در سامانه منع ثبت‌نام لحاظ گردیده و یا دانشجویانی که نسبت به تمدید سنوات تحصیلی و یا تمدید سنوات نظام وظیفه خود اقدام ننموده‌اند، سرترم نیم‌سال ۴۰۲۲ ایجاد نشده است، این دانشجویان لازم است در اسرع وقت نسبت به تکمیل پرونده و یا تمدید سنوات تحصیلی یا نظام وظیفه خود اقدام نمایند.

دانشجویانی که از نیم‌سال‌های گذشته بدهی دارند لازم است نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نمایند، در غیر این صورت امکان ثبت انتخاب واحد را نخواهند داشت.

با توجه به اینکه مهلت ثبت نهایی نمرات نیم‌سال اول ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ می‌باشد، لذا در صورت ایجاد مشروطی بیش از حد، لازم است در اسرع وقت نسبت به اخذ مجوز از کمیسیون موارد خاص اقدام نمایید. در غیر این صورت انتخاب واحد این دانشجویان از سیستم حذف خواهد شد.

دانشجویان نوبت دوم لازم است کل مبلغ شهریه ثابت به همراه ۴۰ درصد شهریه متغیر را به هنگام انتخاب واحد پرداخت نمایند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش