پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۹۳۹
|
کد خبر: ۷۸۹۷
دکتر قاسمی فرزاد با استادان و مسؤولین دانشگاه‌های استان دیدار و گفتگو کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان به همراه حسن رضانیا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و رئیس ستاد انتخابات استان، غلامرضا فریدونی مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری، مهدی اخوان مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، محمدرضا غلامی پاک مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری و محمدرضا خوش گفتار مدیرکل روابط عمومی استانداری، در جمع رؤسا، اعضای هیأت رئیسه، استادان و نخبگان دانشگاه‌های استان همدان حاضر شد.

وی در این نشست که حدود دو ساعت به طول انجامید، پیرامون اهمیت حضور حداکثری مردم و دانشگاهیان در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سخن گفته و میزان اثرگذاری دانشگاهیان به عنوان خواص جامعه در این رویداد را حائز اهمیت ویژه دانست.

قاسم فرزاد نظام جمهوری اسلامی ایران را برخواسته از باور‌های اعتقادی و بنیادی راسخ مردم و مرجعیت دینی دانسته و از دانشگاهیان خواست که این موضوعات را برای مردم و جامعه تبیین کرده و تفاوت و وجه تمایز این نظام مردمی و مقدس با دیگر حکومت‌ها را برای همگان روشن کنند.

در ابتدای این دیدار دکتر حسین رضوان رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا، درباره وظیفه همگانی مردم و دانشگاهیان در انتخابات ۱۱ اسفند سخن گفت.

در این جلسه همچنین، دکتر رضا سلیمانی عضو هیأت علمی گروه علوم سیاسی و مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا، زوایای علمی موضوع انتخابات در ایران و جهان را شرح داد.

غلامرضا فریدونی مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری هم در این نشست، گزارشی از کمیته دانشجویی ستاد انتخابات استان ارائه داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست