پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۶۳
|
کد خبر: ۸۰۱۶
اولین مراسم تقدیر از برگزیدگان نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد‌های دانشگاه بوعلی‌سینا با حضور رئیس و معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بسنا، اولین مراسم تقدیر از برگزیدگان نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد‌های دانشگاه با حضور ریاست و معاونت توسعه و پشتیبانی دانشگاه، اعضای کارگروه نظام پیشنهاد‌ها و ارائه دهندگان پیشنهاد‌ها برگزار شد.

در آغاز این مراسم، دبیر نظام پیشنهاد‌های دانشگاه گزارشی در خصوص پیشینه و عملکرد نظام پیشنهاد‌های دانشگاه ارائه نمود:
تعداد پیشنهاد‌های بررسی شده از سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۹۲ پیشنهاد از سوی ۸۵ نفر از کارکنان دانشگاهی ارائه شده است که پس از بررسی، تعداد ۳۹ پیشنهاد پذیرفته شد که ۵۴% آن توسط کارکنان خانم و ۴۶% توسط آقایان ارسال شده است.

در ادامه این مراسم ریاست محترم دانشگاه ضمن تشکر از تمامی کارکنانی که پیشنهاد‌های خود را به نظام پیشنهاد‌های دانشگاه ارائه نمودند، بر اهمیت مشارکت و همیاری کارکنان و اعضای هیأت علمی و ارائه پیشنهاد در خصوص مسایل دانشگاه تاکید نمودند.

وی افزود: پیشنهاد‌ها باید به گونه‌ای توسط نظام پیشنهاد‌ها جهت‌دهی شود که  در راستای برنامه راهبرد دانشگاه و بهبود فرآیند‌ها و بهره وری دانشگاه باشد. پیشنهاد‌ها باید به صورت عملیاتی و در حوزه اختیارات دانشگاه باشد تا بتوان آن را اجرا نمود.

 همچنین دکتر رضوان عنوان کرد: دانشگاه از پیشنهاد‌هایی که با توجه به معیار‌های ذکر شده باشد استقبال نموده و از ارائه دهندگان تقدیر ویژه به عمل خواهد آورد.


در پایان این مراسم از ۲۹ نفر از کارکنانی که پیشنهاد‌های آن‌ها توسط نظام پیشنهاد‌های دانشگاه مورد پذیرش قرار گرفته بود با لوح سپاس و هدیه نقدی تجلیل به عمل آمد و همچنین از تلاش‌های اعضای سه دوره جدید کارگروه نظام پیشنهاد‌ها قدردانی شد.

گفتنی است نظام پیشنهاد‌های دانشگاه در سال جدید نیز از دریافت پیشنهاد‌های تمامی اعضای هیأت علمی، کارکنان، دانشجویان و سایر مخاطبان دانشگاه استقبال می‌کند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه وبسایت نظام پیشنهاد‌های دانشگاه به آدرس https://hrm.basu.ac.ir/suggestion مراجعه نمایند.

برای مشاهده لیست پیشنهادهای ارایه شده کلیک کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه