پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۲۱
|
کد خبر: ۸۰۴۸
همزمان با سومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی؛

فراخوان سی و هشتمین جشنواره بین المللی خوارزمی منتشر شد

سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران بیست و ششمین جشنواره جوان خوارزمی را با توجه به برنامه جهانی توسعه پایدار و یافتن راه حل‌های قابل اجرا در مقابل چالش‌های اصلی برگزار می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳

به گزارش بسنا، به اطلاع علاقه‌مندان به شرکت در سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی و سومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی می‌رساند که ثبت‌نام و ارایه طرح در این دوره از جشنواره آغاز شده است و مهلت ثبت نام تا پایان مردادماه ۱۴۰۳ می‌باشد. طرح‌های قابل پذیرش باید در گروه‌های تخصصی شامل زیست فناوری و علوم پایه پزشکی، محیط زیست، علوم پایه، مدیریت آب، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، معماری و شهرسازی، صنایع پیشرفته و مدیریت هوشمند فناوری، فناوری نو، مواد، متالوژی و انرژی‌های نو، مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات و مهندسی برق و کامپیوتر باشد.

این جشنواره در پنج محور پژوهشی شامل طرح‌های بنیادی، طرح‌های کاربردی، طرح‌های نوآوری و فناوری و طرح‌های شاخص در بی اثر کردن تحریم‌ها ارایه برگزار خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی www.khwarizmi.ir نسبت به ثبت نام الکترونیکی در سامانه جامع جشنواره‌های خوارزمی_ جشنواره بین المللی خوارزمی اقدام نمایند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری